2008年11月5日星期三

老實話

開始覺得出來社會做事後,很難老實。

久不久聽到某中學同學的某朋友在某家公司幹著某個高職,一個月要出埠兩三次,不是返大陸,是新加坡、韓國、日本四圍走。手挽山茶花愛馬仕左鑽戒右鑽鐲,不吃快餐不逛旺角,嫌髒。聽到薪水,嘩,不得了,我萬幾佢幾萬,花紅還要有十皮八皮。

又聽過某位大學同學,說要開公司做生意,投資一百幾十萬,言之鑿鑿一定賺。還不忘說,某世叔伯好看重她,請她過去某大公司當a.m.,我以為是assistant merchandiser。須知道,要入大公司當保安都要中七程度五尺十寸一百五十磅樣貌端正操流利英文普通話面試三次。答案當然不是啦,她指的是assistant manager。

在街上撞到某位舊人,聊起又在某大銀行當投資顧問,剛從某間銀行跳糟過檔。人工,OK啦!是指兩萬底薪未算佣金花紅。西裝骨骨戴著蒂芙尼粗手鏈和歐米茄,說了兩句便要趕住去見客,嚷著要遲到了要截的士。看到他的公事包,是老氣的登喜路。

還有一個,某鄰居的某舊鄰居中五畢業,出來做事好幾年,買幾百萬豪宅。十隻手指有八隻都戴著金戒指,聽說有次還被人打劫了。現在收藏的名錶包括勞力士、卡地亞、路易威登等,正瞧江詩丹頓和百達翡麗為目標。正業船務的她,用的卻是萬寶龍走珠筆。自言工作壓力好大的她,常稱週末便去趟台灣或泰國叉叉電。

不神奇麼?聽一個、兩個,還會信。但當三個、四個都是這樣時,便有點膩。迫不得己,我也要心虛地把薪酬地位三級跳,才襯得起他們。

12 則留言:

leave a message to myself 說...

下?我以為係真架,乜唔係架,
唉也,點解我會咁無腦。

匿名 說...

人比人,比死人。我只能說,有錢並不等於快樂。成功感並不是用錢可以量度的。

我以前初出來工作時,同學薪水是我的三倍,但是我一點不覺得佢快樂過我。後來,又有同學做到乜乜物物,開著靚車來車我去吃日本餐,我也不覺得佢快樂過我。我在床上睡得像豬時,佢還在辦公室捱夜,飯都未吃。

揚眉女子 說...

leave a message to myself,

我覺得唔係真囉, 有乜理由個個廿幾歲就話賺幾萬蚊一個月. 係個個都咁講喎!

readandeat,

我冇對比, 只係覺得好好笑. 我唔相信個個都咁堅囉, 連個做shipping clerk 既都話搵到錢, 點信得落.

篤篤篤撐 說...

我個人比較阿Q, 我會選擇信佢地KA, 然後自己安心輕輕鬆鬆地留守大後方, 享受唔太有錢又唔太窮既生活
士無鬥志係一種福份,
由得佢地認叻充大頭鬼日日在壓力下生活...

揚眉女子 說...

可能佢地冇壓力架, 仲好enjoy tim!!

篤篤篤撐 說...

enjoy?
O甘搵佢地食多來飯, 佢地俾, 有jetso ar~~~

揚眉女子 說...

俾就一定唔會啦! 最多戴隻勞show 比你地開下眼界!!

Unknown 說...

Quote:
開始覺得出來社會做事後,很難老實。
你開始入世....but this is the name of the game, soon or later you'll be the One as well

揚眉女子 說...

becoming...

FlyingMinx 說...

不要像我到現在還唔化, 我也討厭自己的老實,經常被人傷害!!!

揚眉女子 說...

好可憐, 不過我好欣賞妳, 加油呀!!!!!!!!!

FlyingMinx 說...

多謝您!!