2008年10月14日星期二

買個兵馬俑好無?

「喂,不如我去西安買個兵馬俑俾你好無?」
「吓?!點抬返香港呀?!」
「好易啫~手掌咁大個之嘛!」

「喂,不如我去西安買個兵馬俑俾你好無?」
「吓?!乜俾買架咩?!」
「梗得啦~兩蚊一個之嘛!」

「喂,不如我去西安買個兵馬俑俾你好無?」
「吓?!妳講笑定講真?!」
「講真架~通街都係銅像仔啦!」

問十個,十個都一面驚訝。

24 則留言:

說...

你估我地最後會抬幾多個泥公仔返香港呢?

j 說...

我知,仲有吾同造型,有文官、武官、箭手......

匿名 說...

kekekeke~~

Naughty you~

揚眉女子 說...

翠,

我相信十打八打都一定要...
我個同事話放滿一欄係位, 邪邪佢!

j,

嘩! 咁多?!! 一於買晒佢!!
好開心呀~!!

catstyle,

其實我真係冇估到佢地會以為係大大個o個d, 所以我先講到笑~

盧汶汶 說...

咁不如買齊一隊返唻, 一定好壯觀

揚眉女子 說...

我都係咁諗呀! 一定好好玩!!!

carol 說...

仲有兵馬俑造型的朱古力添!!

揚眉女子 說...

真係???? 又好喎! 買返黎送比個客, 食死佢!!

說...

好爆窩,兵馬俑朱朱力!

揚眉女子 說...

係wo, 仲好驚tim...

說...

三聚青氨超標幾萬倍.....送俾特別人士就岩

揚眉女子 說...

買返黎, 送比人實黑面...

carol 說...

所以上次有人送俾我個妹, 佢放到過期就掉左!! 哈哈...

揚眉女子 說...

好晒呀! 其實放係度都幾得意丫!!

c 說...

3蚊2個

揚眉女子 說...

嘩!!!!! 仲平d tim!!!!

要買一大堆返黎!!

carol 說...

再放都唔放得好耐啦, 可能會溶會發毛, 好核突架嘛!!
雖然話俾人知屋企個兵馬俑溶左 / 發毛既時候都幾得意(假設唔知係朱古力).. 哈哈 :P

揚眉女子 說...

個兵馬俑溶左 / 發毛--> 咁講一定嚇死d 人!!

carol 說...

yeah, 成件事會好好睇好好笑!!!

揚眉女子 說...

係呀, 一定笑餐死.

carol 說...

不過話時話, 近期d同牛奶有關既產品都有問題/回收, 唔知會唔會停產無得買呢?
如果唔係, 真係買個送俾人/擺下都幾得意, or 自己留個念, 又唔係一定要d人食左佢...
同埋好輕身架(又有特色喎!), 唔駛諗買其他手信搬返香港嘛!
點解我咁hard sell既呢???!!!傻左...哈哈 ^^

揚眉女子 說...

等我睇下仲有冇, 有就買返黎做手信!

carol 說...

買到的話影張相放上黎俾大家睇睇丫!?

揚眉女子 說...

一定會!!