2008年10月1日星期三

關於錢

對於錢,我說過,我沒甚概念。

其實我一直都沒記住我的薪金有多少,扣掉強積金後是多少,房子每月供款是多少,每月保險費又多少,基金供款多少,學費還款多少。我不擅理財,我還像原始人一樣,把薪金都老實奉交中央,再由中央發放每月零用。

這也不是甚麼值得驚訝的事情,反正我知道,七除八扣後,可花的都不會多,而且剩下的都進了儲備戶口。而戶口的錢,也不是擱著百無聊賴的,日後再置物業或做生意,這就是第一桶金。

我的世界,就是這樣簡單而完美。錢,我不需要多,足夠便可以了。我也不貪橫財,甚麼炒股、投資,都不是我杯茶。因為我知道,我是個好緊張錢的人。客家人有句話,一個銅錢睇到鑼咁大,我就是這種人。錢,我寧願一元一元地掙回來,至少我知道這一元一元都進了我袋口。但如果錢是要十元博十元的博回來,即使十拿九穩,我都不會冒這個風險。

我婆仔,只寧願柴米不憂便足夠了。我也深知自己的性格,所以我從不賭博,那怕去到澳門旅遊,去到了賭場,跟在賭桌旁看了半小時,明知連續買大開大的,我都不願意放下十元去賭。我不懂搓麻將,也不懂買馬,連六合彩都未買過。

錢,不是我的,我不會貪;但是我的,我又很糊塗。

8 則留言:

匿名 說...

同意,雖然人生每一步也是賭博,
但我也相信一分耕耘,一分收穫的道理.
因此我不貪圖不勞而穫,
人一貪,便會不能自拔,
而我亦非懂得自制的人,
這樣會更加糟糕.

揚眉女子 說...

看到對於錢財, 我們是同一種人.

說...

錢,我唔知咩叫多,咩叫少。淨係知應洗則洗,最緊要洗左開心。錢用係屋企人身上我就最開心,我信有能力日後賺得返既。

不過呢,假如我從小到大都做慳妹的話,依家應該係個小富婆。XD

仲有,我寧願一世打工,我唔識做老闆,所以我要做打工皇帝。騎騎!

揚眉女子 說...

其實我以前都係,都幾大洗,後來諗通左要未雨綢繆, 於是立心要慳(不過都係得把口)。
我唔想老左要執紙皮呀!

說...

未雨綢繆,對啊。自問呢方面都做足。所以我係保險信任者(但係我買AIA囉) =___=

到我地老左可能無紙皮執喇!

揚眉女子 說...

咁慘?!!! 紙皮都無?!! 咁又係喎, 依家數碼化, 可能以後要執電腦...

suet 說...

家人都精於數口,所以我由細到大都大頭蝦對錢無概念......
呢排經濟差先突然開始覺得自己係時候要儲錢!!你話我係未搞錯啊...嗚...

揚眉女子 說...

其實都唔算遲, 我有D 同事, 三十幾歲, 仔都幾歲啦, 仲要租屋住, 又無儲錢, 要買樓除非發達囉, 好慘, 不過兩公婆搵唔多架, 係無腦, 唔識打算.