2009年1月7日星期三

不怎麼神奇的除紋霜



這陣子在巴士上每天都看到打得火熱的廣告,推介這個TRI-AKTILINE 瞬間抗皺除紋霜。一直聽得多這類產品的效果,不外乎即時除皺、去紋、收毛孔,但這個據說在歐美大賣,功效媲美奇績。

趁今天放假,特意去萬寧試試。跑了一家,試用品竟然不翼而飛了,於是跑第二家,正有顧客在試,我可要等一下才能拿到手。剛擠在手背,便有售貨員走來大呼小叫,著我千萬不要塗抹,一定要拍點,不然看不到效果。

我便爽性讓她在我手背輕拍,她一直說這產品多好多好,言語間還輕笑我不懂用。我正想反駁是她先跑來喝止我,我根本還未下手,剛巧就有電話來,我便沒說話走開了。

後來我看看手背,發現背上的細紋的確不明顯了,但那種消失是不自然的,拍上乳霜的那片膚色有點不一樣。而且仔細看,就像塗了膠水的樣子,是把坑紋填平了,但浮出一條條半透明的膠狀物。那時我只有魔術被拆穿的失望,恍然大悟後便覺得不怎麼神奇啊,而且不持久,回家再看看,已經打回原狀了。

11 則留言:

匿名 說...

耶!人地講明喺填皺紋霜/Filler 嚟咯:〝立刻填又得,慢慢填都得,得左,唔巢啦!〞,又沒有說可抗皺除紋霜。

匿名 說...

這個產品我在台灣女性雜誌中看到。在這裡的藥房沒見過。

有了皺紋就很難除去的,除非去打Botox。不過,打了更煩,因為要一直打下去,否則打回原形豈不是比不打更慘。

揚眉女子 說...

匿名,

我都明無可能抗皺除紋, 不過個心態就好似睇魔術咁, 依家個魔術穿左"bo", 咁覺得無癮囉~

讀食姐,

哈哈!! 其實我試完都有諗過打botox! 我諗我老左可能會打, 因為我貪靚呀!

carol 說...

又一証明...
掩眼法!!! XDD

揚眉女子 說...

係msn 好耐冇見妳呀! 可能我又忙啦~
係呀, 所以好失望.

carol 說...

對對對!!! 真係好耐無見你~
雖然遲左, 都同你講返句新年快樂先 ^_^
可惜你係公司唔開msn...
否則我地相遇既時機真係好細...
umm...

揚眉女子 說...

其實都可以開既, 要用web 囉! 不過我忙到死呀! 連水都未得閒飲!
新年快樂!

carol 說...

你都係做左自己野先吧~
其實你開左msn, 我都未必成日同到你傾計 :P
不如我地有機會出黎食個tea?? :)

揚眉女子 說...

哈哈哈, 最好啦! 我地msn 約日子!

JC 說...

唓...咁咪即係搽膠水....
都係唔好用, 塊面用黎搵食呀...

揚眉女子 說...

應該就無事既, 做過好多TEST, 都應該唔會爛面...
不過係無乜用囉, 又貴喎!