2009年1月11日星期日

神奇馬油

馬油是日本很古老的藥用動物油,在日本早年馬油流傳為一般民間的燒燙傷藥,歷史悠久,後來馬油更確認為「皮膚保護的健康油」。早前去雲南,特意帶早前買下的北海道馬油手霜去以防萬一。果然天氣乾得要爆裂,塗了這手霜後不可以說潤滑到不行,但確是力保不失了。

前陣子在化妝店看到些馬油護髮產品出售,貪新的我即買。

這個洗頭水加護髮素系列,有幾個選擇,包括保濕、修護和順直,我的這個是保濕款。


還有好靚的護髮精華組合,一套三支,包括日用、晚用、週末用的免洗焗油。


唔,不過不明白為甚麼要週末呢?

4 則留言:

xiao zhu 說...

請問在哪裡買的? 我之前都是托朋友從北海道幫我買回來。

揚眉女子 說...

我前排係卓悅買既! 不過去貨去得好快. 聽講屈巨氏都有賣呀, 仲有龍城都有!

http://hk.myblog.yahoo.com/furano_cc/article?mid=50
http://www.giftshop18.com/shop/

你可以上呢2個網頁睇下, 都有得賣!

zoe 說...

淨係早晚都夠晒煩...仲要週末....
洗頭水都有興趣, 你試用完匯報一下 :P

揚眉女子 說...

我都覺得係, 所以應該有排放係度...
洗頭水我用完會報告一下!