2009年1月13日星期二

扮cute 的真人真事

有一新同事,跟同部門的同事撞名,肥屍大隻的事主主動提議:「咁大家叫我『小A』啦不如!」
事主自稱「生於八十年代」,強調依然是細路女一名。
「生於八十年代」的事主,擅長湊埋同是「生於八十年代(尾)」的小妹妹同事們,組團逗利是。

一名麻甩佬自言仍然「好cute」,不幸地被反問「邊part 先?」「part part 都cute。」好明顯,當事人並未為意被玩,還沾沾自喜。
忍不住問「到底知唔知cute 點解?」「唔知。」「旺仔Q Q 糖呀仆X!」

同事間喜用疊字,例如「啷啷」、「BB」、「丸丸」,但加上量詞後變成「一條啷啷」、「一碌BB」、「一督丸丸」,當堂謝晒。
聽到人家說疊字,也會跟著說,但會自行重組句式。例如「屙乜X 嘢殊殊呀」、「好X 硬嘅咪咪」、「快啲過水嚟填返督氹氹」(填數),應該一點也不(扮)cute 啩?
記得中學有位男同學,有次狂嚷要「一條巾巾」,還以為他玩嘢,誰知他是指「一條筋筋」,橡「筋」的「筋」。

除了疊字,也有些時下妹妹的用語,重新包裝出街。例如「唔係吓化?」、「巧令令」,但以大陸人口音說出。
有些字,我和我媽都會刻意唸錯增添娛樂性。好像肥貓的花名叫「BB」,唸成「啤啤」(排泄物的俗語);「咪咪」是指媽咪,但發音是「咪高峰」的「咪」。於是成句是「『BB』有無屙『啤啤』?」前二字和後二字都唸成「啤啤」;「『咪咪』食『咪咪』麵。」前後四個字發音相同。這些算不算扮cute?但我覺得似爛笑話多啲囉。

另外在服飾上,最印象深刻的是某位中學女老師。年齡介乎三十五至四十之間,有次身穿純白色恤衫,腰間打上一條粉紅色大花花蝴蝶結,儼如禮誕禮物。最頂癮是,下身穿白色寬筒短褲喎!

同場加演:為人師表的扮cute經歷

2 則留言:

Morca 說...

筋筋?

痴筋個筋呀?

揚眉女子 說...

哈哈, 個時唔識串返佢, 因為一聽到佢呢個爛笑話就狂噓佢喇!