2009年1月25日星期日

軍姐大家食

聽過很多人說,深水埗的大家食是最正宗的。(其實我對吃不甚挑剔,倒不太執著這些。)


於是,來到深水埗就一定要吃碗大家食招牌茄牛手攪麵,但其實我是吃不出跟別的大家食有甚麼分別啦!沒記錯的話,是$12 一碗。同事說以前是$10 的,現在漲價了。咳咳,都應該好多年前啦吓話?

反而我喜歡大家食的阿姐呀!個個都很健談,同事跟其中一位阿姐聊天,問起天花板的超薄電視,阿姐即席拿出遙控開電視,一路選台一路誇讚這部電視好貴架/好多功能架/好清架/好嘢嚟架......! 不知情者,還以為她副業當電視推銷員(雖然都可能係啦!)。

還有,不知道大家有沒有留意到,全線大家食的職員清一式都是阿姐,還要清一式穿軍服,連從廚房偶然走出店面的都是。不知道我有沒有攪錯?其實我很想笑啦,不過同事們都沒甚反應,直至吃畢走出店外,我跟他們說,喂,乜你哋唔覺得迷彩阿姐好爆嗎?連帽都是迷彩喎!誰知我一說,其中一位便立即和應,係呀係呀,其實我想笑咗好耐架喇!第二、三位也迫不及待,我又係喎!乜你哋都留意到呀?......

最後一項注意事項,就是一定要認清有老細的軍裝頭標誌先係正店。事關,大家食都有假分店呀!是不是爆晒咀!


又,大家食的網址,仲要係英文架(雖然好多頁都是吉的)!

沒有留言: