2008年5月28日星期三

「一個女人,一生裡怎都要有一個chanel及一個hermes!」

這句,是說的。

我也常說有些東西是一輩子(forever items) 的,例如勞力士手錶,例如一卡鑽戒。貪慕虛榮如我的,便甚。我也說過類似的,這種慾念就像男人好色女人愛美一樣,是天性使然。縱使我們都知道這有多可惡多邪惡,但人就是這樣,貪吃禁果的惡果,大不了便下地獄吧。不惜付出一切代價,只為完就一晌貪歡。

就是這種心態了,買下這些所謂一輩子的,其實都心知肚明不可能用上一輩子,我的意思是,我們都不會願意為這花上一輩子,對吧?但開心啊,就是在於擁有的那一剎的痛快,已自忖終生無憾了。

我們都會姑且說這是對生活對人生的要求,但一個chanel 或hermes 的包包,成本多少,我們大抵有個譜。超翻版貨手工用料都不差多少,但價錢卻差天共地。那麼堅持是為了甚麼?其實說穿了,都是面子問題。這是非我族類所不能理解和認同的,一如在大是大非的議題上,從來沒有共識的地方。

其實人生庸庸碌碌一輩子,唉,是好應該取悅一下自己的,只是方式因人而異。有人花上數萬去一趟旅行,有人一出糧就去瘋狂購物,有人買下房子便滿足,有人只要看到銀行簿的零一個個地遞增便過癮,更甚是,有人認為奉獻畢生財富行善便是最樂了。為什麼不?只要我找到了令自己真正快樂的方法,又不影響到別人的,有何不可。我虛榮我膚淺我奢侈,都是我的事。總好過,有些人付出了一切,都得不到快樂。

27 則留言:

是我 說...

付擔得起,就不能算是虛榮膚淺奢侈了。怕的是渴慕成了心魔,購物影響了生活生計!

沒問題,也不是病,每人都有心頭好。當機緣來到,你的素手拿著chanel 或hermes 包包,倒是為人間視界,更增色彩啊!

揚眉女子 說...

哈, 應該沒這機會囉, 我想我應該畢生都不會買, 起碼在我能預計的年月裡, 不會.

匿名 說...

well chanel and hermes...i just hope those who own the bags already know how to wear them, otherwise its totally waste of money.

是我 說...

唉,等你等到花兒也謝了!!!

揚眉女子 說...

謝左咪再買過囉.

是我 說...

昨晚等你電話呀!你忘記了?

你說問阿姐借張咭嘛!

好鬼掛住你!

揚眉女子 說...

係喎, sorry, 唔記得左.
好想喊呀, 冇野lu.

是我 說...

唔緊要!

有你的消息,已經係今天最大的恩賜!

傻妹,真係每五分鐘一次...

是我 說...

噚晚混混沌,今朝番工唔記得帶電話充電線,冇晒電。

今晚去打牌,不過會番屋企攞番舊電先!

揚眉女子 說...

你咪好囉, 咁得閒. 我忙到想喊.

是我 說...

頂住,頂住!

我都想你得閒,就算做嘢,起嗎都可以揮灑自如地工作!

揚眉女子 說...

頭先又比人鬧囉, 真係好想喊. 阿姐以為我真係喊, 我話冇呀, 鼻頭有d 痕之麻.

是我 說...

陰公,工作有疏漏?但錯不在你啊!是工作量 over overload 嘛!

揚眉女子 說...

冇疏漏呀, 有我都甘心比人鬧. 佢鬧我覆得慢喎, 我頂丫, 乜都pls reply within today, 我自問可以覆既都覆晒.

咁問佢仲有咩outstanding 我未覆佢丫? 佢又答唔出.

是我 說...

妖,乜鬼客嚟架?佢知唔知自己做緊乜架?

揚眉女子 說...

佢知架, 佢係想趕我走o者.

是我 說...

痴線!佢趕你走有乜好處?啲嘢冇人做會點?

咪激心,番黎同你睇戲消氣!

揚眉女子 說...

有好處架, 遲d 話你知.

唉, 食龍肉都冇味.

是我 說...

咁食人肉啦,比隻手你咬!

揚眉女子 說...

有心無力. 我連笑都冇心機講.

是我 說...

唉,咁你真係好慘啦,抱抱!

揚眉女子 說...

無言.

是我 說...

我走啦。假如唔方便借咭,今晚唔駛打比我。一切都明白架啦!

祝好好好好好好好!

揚眉女子 說...

吓? 明白?

是我 說...

吓,唔明?

咪即係唔方便開口借囉!

揚眉女子 說...

咁我起碼都send 左個sms 比你丫.

是我 說...

我留完言,上床睡前才看到。咁咪睡得很好囉!

我已買了另一張臨時卡,你打我舊電話號碼便可以了。

睇嚟以後都幾難有牌打囉,又打蹩咗啲腳!