2008年5月19日星期一

隱隱作痛

看到這段,心隱隱作痛。

一直不敢多看這幾天的新聞報導,怕放不下。

忘了對誰說過,要重組硬件,不難,即使是全城荒毀,一磚一瓦,要重建還是指日可待。唯獨人心,要重建軟件,卻非得用上十年八年。

10 則留言:

是我 說...

不用怕,我伴著你。

揚眉女子 說...

哈, 咁早就白逗呀!

是我 說...

做咗好多嘢啦,策劃啦,通報啦,下晝仲要執行啦....

不過我舉重若輕,安之若素。

揚眉女子 說...

嘩, 我成朝都冇做過野喎, 咁依家係咪我白逗?

是我 說...

吓,咁好,咁你繼續白逗,我不知幾想!

揚眉女子 說...

可怒也! 又要開展新既一週白逗工程!

是我 說...

咩野事呢?

有人送花比你?

送花比自己?

姹紫嫣紅,靚呀!

揚眉女子 說...

我洗唔洗送比自己呀?

說...

新版面,好靚,襯你。

揚眉女子 說...

多謝晒~~~ 咀啖先!