2008年5月5日星期一

好驚

*明天要飛了,聽說會下大雨,好驚。

*今天一直在公司大呼「我死喇我死喇我真係死喇」,沒有人理我,好驚。

*今晚一路做一路做,但工作尚未做完,好驚。

*牛咁眼望住電腦,眼都花埋,好驚。

*未夠七點肚已經好餓,胃痛咁餓,好驚。

*準備了一大堆樣品和一大疊文件,厚過電話簿,好驚。

*一路回家一路想,好像還有些事忘了要做,好驚。

*帶了錢身份證護照衣服裙子化妝品面巾洗頭水洗面膏雨傘,仲有冇嘢漏?好驚。

*忽然想起我忘了帶筆記本,唉,好驚。

*來不及記下些實用日文,好驚。

*明天八點要到機場,六點九要出門,好驚。

*去到嗰邊連電話都冇,搵唔到人,好驚。

*公司的那個手提電腦,會唔會上唔到網?好驚。

*晚上蕩失路會唔會返唔到酒店?打的會唔會唔夠錢埋單?好驚。

*成日都係公司開會,會烚著,好驚。

*冇時間shopping 咁點算,好驚。

*諗咁多,今晚實瞓唔著,好驚。

14 則留言:

是我 說...

原本雙眼已經瞌埋,一見到你驚,當堂醒哂!

叫你唔好驚都無用架啦,唯有驚就兩份囉。我最鍾意同啲驚嘅女仔一齊!

帶啲腸胃藥、指甲鉗,電話無漫游?咁夜晚唔好周圍去。唔 shopping 冇緊要。瞓唔著就打 blog。

冇嘢架,傻妹,我喺到!

C.D 說...

小心D啦!
邊驚得咁多啫^.~

D.

揚眉女子 說...

兩位,

係office 呀依家, 比人鬧緊...

是我 說...

做乜比人鬧,唔記得帶嘢?

比人鬧緊仲打 blog,你真沙膽。

然而,有你的消息,已是安心了!

揚眉女子 說...

乜都鬧啦總之. 咪鬧囉, 反正都聽唔明佢地d 英文, 唔x 理.
其實我尋日同今日仲有百幾個email 未睇, 本來諗住今晚睇, 不過唔理囉, 爆埋個email box 就仲好.

是我 說...

哦,唔係比上司鬧。

睇唔到就由佢啦!有啲嘢,冇謁都冇辦法,早啲瞓,想念與你同在!

揚眉女子 說...

唔係呀, 上司聽到都嬲嬲地架, 煩到佢麻, 都鬧左我一陣, 點住我個頭鬧架.

真係好鬼想一把火燒左個office, 咁聽日就可以去玩lu.

是我 說...

傻妹,你真過癮!

揚眉女子 說...

我唔係講笑架, 今日開會真係一路諗有乜計可以STOP 聽日唔洗開, 咁就一天都光晒.

今日開到後段我都嬲嬲地, 佢地話乜我都駁, 乜都話唔得, 乜都話做唔到, 我同佢地要反晒面.

是我 說...

喂,佢地客嚟嗰喎,得唔得架?

揚眉女子 說...

理Q 佢, 炒我丫笨.
頂, 岩岩我FEEL 到地震喎!!!!!!

是我 說...

日本係咁架啦,唔厲害丫嗎?係就要匿枱底!

揚眉女子 說...

FEEL 到囉, 應該唔厲害掛. 震完之後我上司就打比我喇, 佢好驚咁呀! 我又唔係好驚, 不過諗諗下如果頭先震"林"個OFFICE 就好LU.

是我 說...

冧咗個 office,間酒店都唔掂架啦,淨得你同你上司間房 o.k. 囉,哈哈!