2008年5月18日星期日

日本風情畫(下)


日本的座廁,有按摩功能的,好驚。

晚上和客人行了廿多分鐘才到達的傳統居酒屋,聞說已一百五十年。拍照時,上司問我怕不怕攝到異物?怕呀!不過已經拍咗喇喎!

店內的一角,很古色古香。

OK,我要拍的,是兩位的四寸高龍珠頭,是不是Gatsby 的作品呢?

原宿的車站。

這家博多拉麵,不可不吃。

那個湯底,是真豬骨熬成的。

行行吓,看到一條飲食街,裡面的店,竟然全滿!我們徘徊了十五分鐘,放棄了。

日本的地鐵。

那個女性專用車廂。但有男人喎?

我的酒店,看出去便是皇宮了。看到屋頂的角嗎?對,那間鄉下屋便是皇宮。

涉谷的標誌。

手信。

6 則留言:

是我 說...

冲洗功能係咪呀?

按摩?冇咁激係咪呀?

是我 說...

女性專用車廂,應該有指定時段。

揚眉女子 說...

呢個就冇, 不過sogo o個個就有. 我上司話仲有音樂較架, 有大細聲架, 仲有唔同旋律既音樂架!

揚眉女子 說...

係喎, 今次你o岩.

是我 說...

你知道音樂愛嚟做乜?

愛嚟掩蓋流水聲、爆石聲、噴氣聲。

日本人真係好諗得!

揚眉女子 說...

吓? 我仲以為日本人壓力大, 要舒緩吓情緒.