2008年5月18日星期日

日本風情畫(上)

說過要放相上來,現在做了。


一下機,第一站去了百果園。看到那串串草莓嗎?真的又爽又甜。

餓了,找家拉麵店吃。

日本的拉麵,連賣相都那麼漂亮。

日本的夜生活。但你以為很夜嗎?只是七點多而已。一到八點,變死城。

歌舞伎町,到此一遊。

我要拍的,不是吉野家。看到左手邊那個金毛死肥西裝友嗎?他就是AV 界明燈。

此相,同上理。我要拍的是那個易服男,那個成碌竹的怪物,可惜太暗未能窺見真身,遺憾。

知道這些男子是甚麼人嗎?原來是鴨們!頂,乜日本依家興狎童?

看到時,想吃,但關店了。

夜冷,吃吃街頭小吃就暖起來。

頂,係日本都搵到翻版囉!

十點多,又去了吃。今次是居酒屋的壽司。

11 則留言:

是我 說...

吓,狎童?日女咁鬼變態?

又唔係喎,去狎個啲可能係佬喎!

揚眉女子 說...

咁你又有你既道理. 咁可能男女客都接呢?

是我 說...

生意多一倍!

揚眉女子 說...

不過d 貨咁參手, 好難賣得出.

是我 說...

你鍾意肥架?

咁我駛唔駛增肥?

揚眉女子 說...

我唔係話佢地瘦, 我係話d 貨好麻麻, 揀唔落 .

是我 說...

哦!

ah-yun 說...

哈哈﹐第一張那個位我都有影到﹗﹗我們買了兩串﹗﹗

那些鴨鴨那個位我都有影﹗﹗

揚眉女子 說...

哈哈哈哈!!!!! 乜咁岩呀!!! 你有冇買提子同桃? 我見有人成箱咁買返黎!!

有冇同d 鴨相合照??

ah-yun 說...

冇買提子同桃啊。

都冇同d 鴨相合照唧…… 難道你有﹖!

揚眉女子 說...

哈哈, 我都冇呀, 不過我見有d 香港人有喎! 仲V 晒手!