2008年5月2日星期五

死期


唉,死期不遠矣。

16 則留言:

匿名 說...

甚麼死期?

尚餘兩日交貨?

說...

努力啦...

揚眉女子 說...

仲有2 日要去trip, 我要星期一前完成手頭上既工作.
死梗啦今次.

匿名 說...

唔會死,唔會死,更加唔准死!

去 trip 幾多日?

揚眉女子 說...

唔死就要做到12點.

去4日呀, 又係死梗, 去到啞左咁.

匿名 說...

好,12點後睇你做成點?

我 84年一支公去咗日本29日,試過七,八日未講過一句廣東話,啞到唔記得自己係廣東人。

4日好快過,番嚟同你練番啲廣東話!

要走啦,番屋企執嘢做咕喱。

比心機做嘢!

揚眉女子 說...

後會有期!

匿名 說...

寫錯咗,去日本是 85 年。

頂唔順,吊頸都要抖吓氣,過嚟睇吓你!

揚眉女子 說...

我放棄左啦, 7點半就走人.
係車度仲要刨埋本日本通, 暈暈地咁濟.

匿名 說...

我嗰時淨係識 wadasiwa nehungen deri alimazen (梗係亂寫啦,咁多年)我唔係日本人!

揚眉女子 說...

wadasiwa nehungen deri alimazen 係乜黎架?

匿名 說...

咪就係:我唔係日本人囉!

其實我仲識講:

我係中國人。

對不起,我不知道。

早安、晚安、請、等等...

不過都係有限公司。

揚眉女子 說...

其實我打算寫定幾句係notebook 度, 到時指比佢地睇. 不過又驚比人笑wo.

匿名 說...

那些生活常用的短句,除了寫低,仲可以因英文拼音學埋,講唔掂才比本 notebook 佢睇。

但嗰句 "我不是日本人" 一定要講。記得有一次在地鉄站有個老伯以為我係日本人,走嚟問我嘢,我一句不知道( 是 sumimamzen嗎?唉,隔得太久了),他即刻黑面,還咕姥了一句該是罵人的話。他大概以為我是無禮貌的日本青年罷!

揚眉女子 說...

下, 咁嚴重?!!!!
sumimamzen 又係咩意思?

是我 說...

不知道 還是 對不起 ?

我也混亂了,真是太耐!