2008年5月16日星期五

星期五

星期五了,終於又星期五。供應商上來我辦公室,驚訝問,怎麼這座山由星期頭見到星期尾?我說是,答案很簡單,我根本未看過,所以一直擱在桌旁。

這星期,我都過得很痛苦。每天都度日如年的,明明知道早做遲早都是我做,但不想做,就是不想做。終於撐到星期五了,結果我要拿回家做。其實本來想過明天回公司的,但原來明天公司重整網絡,唉,注定要在家工作了。

你的星期五過得開心麼?但願每個人都有個快樂星期五,除了我。

16 則留言:

Morca 說...

Be relax!
TGIF!

揚眉女子 說...

thanks!!!!

是我 說...

唉,你不快樂,難道我會嗎?

揚眉女子 說...

哈, 唔係丫, 你星期5 晚真係好開心喎.

是我 說...

係咯,同你夜話嗰陣嘛!

揚眉女子 說...

真係咁簡單? 乜你諗到我咁簡單?

是我 說...

你唔簡單!

我諗啲嘢就好鬼簡單:

心意一以貫之!

揚眉女子 說...

一單還一單!

是我 說...

抝緊頭。

點樣一單還一單?

揚眉女子 說...

你嗰單, 係簡單個單. 我嗰單, 係你(星期5殺完四方)埋單個單.

是我 說...

爆晒!有冇捉鬼敢死隊?

捉條爛賭鬼!

去邊?

去鋸!

仲夠唔夠胆賭?

喂,揾兩餐啫!

揚眉女子 說...

OKOKOK, 唔洗咁激動. 我冇話唔好喎, 贏錢仲好過白逗呀!

是我 說...

梗係,贏錢仲有得威,一個殺三個,個個俯首稱臣。

白逗?依家比人唱到收人工都有啲慚愧!

揚眉女子 說...

你o岩喎, 又有得袋又有面, 男人都係要d 咁膚淺既野之麻.

乜, 你都識慚愧?

是我 說...

識識,喺你面前,直頭慚愧到死,卑微到死!

揚眉女子 說...

哈哈哈, 好野. 斯文敗類終於良心發現.