2008年5月18日星期日

俏俏話

你說我這裡每天都有過百客人,我不信。

容我問:
「如果你到此一遊,可否留句俏俏話?謝謝。」

11 則留言:

c 說...

很快吧﹗剛從google reader看到你update了。

我相信過百人的,你在其中一個post放了我的連結,我的counter數字立即上升了﹗

謝謝宣傳,哈哈。歡迎你在每一篇都放我的連結。:p

揚眉女子 說...

哈哈哈, 乜真係有過百, 好驚呀, 以後要小心d 講野!

Unknown 說...

我每天都有來

Carrie 說...

我與你並不認識,不過讀了你的日誌有半年,喜歡你的文字,因為夠真夠感情。《揚眉女子》,一看blog名就精神爽利!:)

e 說...

仲有我仲有我。:)

揚眉女子 說...

薯麥, Carrie,

嗯, 早上看到你們的留言, 心裡一陣激動. 謝謝你們, 真的衷心感謝.

要常來啊! 我也好喜歡你們.

揚眉女子 說...

Elizza,

抱抱!! 好掛住你呀! 下星期等收件啦~~

程音語 說...

報到。我係透過google reader 訂閱你個Blog的。

揚眉女子 說...

啊啊啊, 稀客呀! 冇諗到音語都有睇!!! 歡迎光臨!

Miko 說...

我呀. 你寫日本好好好好好好笑. :)

揚眉女子 說...

Miko,

哈哈, 好笑就好囉~~ 多d 黎呀! 多謝捧場~