2008年5月3日星期六

五月電影風

有兩套電影,想看,也介紹給你們。


香水

故事簡介

風行四十五個語言地域兼貴為德國史上第二暢銷的奇書,一出版就有無數製作人打《香水》的主意,文壇巨子徐四金為免過火特技(尤其荷里活)破壞其「香味流」文字的魔法,寇比力克與馬田史高西斯亦一樣冇面俾。湯泰華在機緣下接受這個導演夢寐以求的挑戰,自《疾走羅拉》以來的凌厲影像技巧與香味的配合竟然如斯完美,就算你嚴重鼻塞都一定「感染」到從大銀幕飄來的香水味,野性的結局更瘋狂得可以寫入健力士。冇呃你。德國電影5項金獎及最佳電影銀獎得主。

導演 : 湯泰華
演員 : 賓韋沙、德斯汀荷夫曼 、阿倫力文、麗歌荷活
片長 : 147 分鐘
級數 : ---
語言 : 英語 (中文字幕)

電影中心 11/05 11:45AM (Sun) 1院

----------------


感官妄想

故事簡介

一對兄弟各自踏上靈慾之路。哥哥從小性幻想氾濫,婚姻的束綁無法令他忘記肉體快樂的瘋狂,過度沉淪終令他失常;弟弟埋首無性生殖研究去逃避性慾,但夢中情人向他投懷送抱,又能否克服恐懼爭取幸福?導演以輕鬆調子探討性在社會上的功能,其破格演繹的勇氣,為他贏得首個柏林電影節金熊獎。改編自法國文學獎得獎小說。

導演 : 奧斯卡羅勒
演員 : 莫里茲布雷多、法蘭嘉寶妲黛 、吉斯頓安文、瑪汀娜吉德
片長 : 113 分鐘
級數 : ---
語言 : 德語及英語 (中英文字幕)

電影中心 18/05 12:15PM (Sun)

22 則留言:

匿名 說...

仿如隔世,你已寫了這許多了!

搬是把沉澱已久的海床翻動,於是陳舊的、有用或無用的、多餘的東西漩起成為一淌渾水,濁死溺死何待!

我說過,假如我再搬,我會扔掉九成的東西!

想 _ _ _ 死 !

揚眉女子 說...

哈, 呢四年內我搬左三次, 好明白你既心情.
其實我幾中意搬, 因為我貪新, 哈哈哈!

匿名 說...

餘波未了,要執拾執漏的實在太多。重新沉澱需要時間。

這幾天太勞累,我才真像一隻鬼!

很快就有幾天沒有你的日子,會是很悶的日子。

匿名 說...

假如新是命,貪新好呀,更需要忘舊!

匿名 說...

不要 overlook 填字遊戲!

揚眉女子 說...

以我咁多年搬家經驗所得,一個字--狠。
猶豫啲嘢要唔要好?既然都猶豫,丟得。
執完一輪發現啲嘢漏咗執?既然都漏咗,丟得。
好耐好耐之前嘅嘢搵返出嚟,拎唔拎走?既然都好耐冇用,丟得。
屋企太多零碎嘢,點算?既然咁零碎,要用時咪買新囉,丟得。

我好貪新,不過又念舊呢!

呢幾日我都有手提電腦上網,如果公司冇昆我嘅話,係可以上網嘅!

揚眉女子 說...

「想 _ _ _ 死 !」?

中間有冇粗口?有幾多個字係粗口?

匿名 說...

無粗口。

修正,打多一劃:

想 _ _ 死!

匿名 說...

其實三劃二劃一樣。

匿名 說...

暫且打住,有野做!

揚眉女子 說...

估唔到喎! 唔該可唔可以開估.

匿名 說...

知道甚麼便是甚麼,想到甚麼便是甚麼!

揚眉女子 說...

知道啦依家.

匿名 說...

哈哈, 知道就好!!

2008年04月30日 星期三 下午5:42


跟哂你!

匿名 說...

你條匿名孖膶腸, 又黎扮我 !!
我已在我處放你一馬啦, 你仲黎, 頂

揚眉女子 說...

下? 連我都唔知「匿名」係邊個, 唔通你知?

匿名 說...

沒甚麼!

揚眉女子 說...

咁, 邊個先係正版匿名?

匿名 說...

匿名邊有正版架,傻妹!

揚眉女子 說...

乜家下D 關係攪到咁混亂.

是我 說...

係囉,唔駛亂啦,我以後用呢個。

揚眉女子 說...

good idea wo!