2008年5月18日星期日

繕稿


註:此文純為(再三被迫)繕稿一篇,作者立場與本博無關。

16 則留言:

是我 說...

這個,不予置評。

揚眉女子 說...

咁又係, 要寫既我都寫晒出黎.

是我 說...

乜你咁鬼精靈!

揚眉女子 說...

都唔係嘅... 你有張良計, 我有過牆梯o者.

是我 說...

你畏高,我唔信你會爬梯。

揚眉女子 說...

咁交換囉, 我要張良, 你要唐梯.

是我 說...

咁我係張良囉,又要埋唐梯,咁咪可以越墙而過,去你香閨!

哈哈,得咗!

揚眉女子 說...

冇既, 引證左你講既一句話-- 斯文敗類.

是我 說...

哈哈,比你笑死我!

揚眉女子 說...

笑死冇命賠.

是我 說...

比晒你啦,唔駛賠囉!

揚眉女子 說...

吓, 咁厚禮? 唔要得唔得?

是我 說...

唔緊要架,你受得起受得起!

嗱,咪打殘我呀!

揚眉女子 說...

唔敢喎, 最多咪拎去勞役, 唔洗死.

是我 說...

勞役都好,最怕死!

揚眉女子 說...

放心喎, 你d 皮咁韌, 冇事既.