2008年8月18日星期一

好喱 hea 的越南之旅--第六天

八月十七日最後一天了,我們倒X 咁早便要起床,趕急吃了個早餐便要回廣州。那時六點,一直乘車乘了十七個小時才回到廣州。無錯,你無眼花,真是十七個小時。

在車上本以為時間很難過,但其實也算輕鬆。聽聽團友的笑話睡睡覺,便很快過。期間那個裝假狗廣州阿姐提議玩「殺人遊戲」。好同學問我:「係咪即係KILLER 呀?」好明顯,係囉,雖然名字的確柒了點。

回到廣州已經晚上十一點了,好辛苦麼?未算。在不抵好同學的疲勞轟炸下,去了唱通宵卡拉OK。直至四點,終於啞了,便選了《赤壁》來看。礙於時間關係,我們邊看邊飛,其實大約只看了一半。都好啦,起碼看了林志玲床戲那段。

特別要說的是,大陸的卡拉OK有搞氣氛功能,可以選「拍手」、「哨子」、「歡呼」、「倒彩」的聲效,最適合愛出風頭的人。還有,在大陸「停」叫「切」,「停歌」叫「切歌」。下次人家說「切!切!」時不要心邪了。

好了,直至六點我們乘最早的火車回香港,便完成了這趟好喱hea 的越南之旅,阿門。

10 則留言:

j 說...

佢地其實譯得好,我地成日叫cut歌,仲吾係切?
真係估吾到內地人會玩killer

揚眉女子 說...

不過好好笑呀, 叫切歌, 好爆咀!!

j 說...

最爆應該係唱緊男人最痛,唱完個時,同攞住remote既大叫「切,切得喇」

揚眉女子 說...

無陰公... 諗起都想笑!!

匿名 說...

嘩...感謝神你無穿無爛返到香港! =P
睇你所寫既旅記, 真係無乜野好玩..
最開心就係睇你寫團友,哈哈!

揚眉女子 說...

其實都OK 既, 睇下風景體現下當地文化風俗都好開心. 係我衰, 專寫人D 衰野啫!

仲有呢... 我要自首, 其實我唔係教徒...

suet 說...

你眞係寫得好快啊!可惜我翻工既時候只可以係reader度睇,要翻到屋k先可以留comment...haha

揚眉女子 說...

因為我無乜記性, 要趁早寫低, 唔係唔記得就晒左!! 歡迎妳!

匿名 說...

well..其實我都唔係教徒...
或者我應該寫"還得神落" 會好d

揚眉女子 說...

我媽都係咁講!