2008年8月11日星期一

好喱 hea 的越南之旅--前傳

話說昨天本想收拾行李,可惜因為奧運關係,整天都黏著電視遲遲未有行動,就算連便藥都還未準備好,唯有寄望一路平安。

今天收到好同學的來電,說還未報團。咩事呢?但十三號團喎!她狡辯:「咁上星期五打去仲未成團架嘛!點知今日full 咗喎!」唉,我的好同學,妳不可以先報團嗎?大不了不成團咪退款囉。她呢,就是死也不肯蝕底。

於是,千里迢迢打上廣州、深圳,求求旅行社想想辦法。最終,又加到兩個位喎!不過我好懷疑是屈蛇無買保險的。好同學在大陸,交錢時,還要吵嚷好大雨喎、好老遠喎、唔就腳喎等等等等。終於我按捺不住,說:「咁鬼叫妳咁遲先報咩?咁多日都唔報,依家滿晒先走去報。」她才死死地氣收聲。

好了,報了團後,好同學打給我,說:「喂,佢無問我攞證件喎!」身份證?無問;回鄉證?都無;咁簽證呢?無喎;咁最起碼名都有喇啩?都。無。喎!吓?!咁係咪攞住張收據去?「佢話連收據都唔駛拎喎!」

明早我還要光速飛去灣仔拿回簽證,之後又要光速飛上廣州,唉。

又,每位同事聽到我去越南,都V 嘩鬼叫的,好登我擔心咁話。我還是那句:「唔驚,我買重保險架嘛!」

再又,有位好「踱」的同事說,在越南買東西好鬼平,她整個trip 花不到一元美金!

各路英雄,欲知後事如何,且看下(星)期分解!

8 則留言:

說...

自己小心d呀!等你返你同你食飯!

FlyingMinx 說...

祝路上平安!!

揚眉女子 說...

翠,

好呀! 到時搵妳!

flyingminx,

謝謝!!

匿名 說...

靚女,去越南真係要小心吖!

玩得開心啲!

suet 說...

haha 多謝你留comment俾我

其實我潜水好耐,好中意睇你寫既嘢!
>.< 有d緊張唔知講咩好!

Anyway, 祝你旅途愉快啦!

Morca 說...

Have a pleasant trip!

Morca 說...

Have a pleasant trip~

揚眉女子 說...

HANA,

終於無事咁返黎!

SUET,

我就係見到你有LINK我, 所以我都有訂你個blog.

morca,

nice 就唔多nice, 不過返到黎就算喇.