2008年8月29日星期五

慳啲

一直予人好大駛形象的我,近日忽然嚷起要好慳來。無他的,事必有因,忽然要慳的理由,全因要儲錢去旅行。未來好幾個月,相信大大小小的旅行不下三數趟,不慳怎成事。

昨天才對下屬說,我要好慳好慳好慳,他回應,好慳的方法,是行路返工及帶飯。我說,錯,最慳的方法,是請假,連車錢飯錢都慳返。再慳得絕些,是請病假,因為我們有醫療咭免費看醫生。不過此危險動作需經長期訓練,大人小童千萬不要模仿。

今天,我又喊要好慳好慳好慳了,M 終於忍不住說:「好慳又要去旅行?」無錯,就是要慳來去旅行囉!

大概這種想法很讓人難明,我會為了節省兩元地鐵車資而多行十分鐘,遇上心儀的衣飾我會思量好久才下決定,為買便宜一點的貨品我不惜揪餐死。但一隻勞、一玫鑽戒、一條金垂鏈子,也許不消一刻我便買下了,毫不猶豫。慳粒糖豪間廠,是我的作風。但也有條件的,就是豪花的對象,一定要物有所值。他日我厭倦了,還有回收的市場價值,我也沒吃到虧。

我是個好穩陣的人,近乎婆仔性格。我不需要有幾百萬的恆指揸手,我情願慳慳地多買一間房子或舖頭,到時告訴人家我一間自住一間收租,何其威風。退休後每個月,收回幾千元租金,慳慳地都夠用了。

如果我再慳啲,大概夠我多供一份基金或多買一間豆腐膶咁細的房子。對於慳得嚟又豪駛的心得,我大概已近乎成佛升仙。

6 則留言:

匿名 說...

你是不是金牛座呀

揚眉女子 說...

唔係呀, 雙子, 唔似喱??

FlyingMinx 說...

我從前也是一樣, 但現在愛上買港交所及HK bank, 好想買工行又想買.........不過無錢........!!

揚眉女子 說...

股后!!!

其實我都想買下銀行股等派息.

FlyingMinx 說...

剛開始咋.........就輸左D錢呀!!

揚眉女子 說...

唔怕啦! 呢d 野睇長線ma!!!!