2008年8月18日星期一

好喱 hea 的越南之旅--第一天

八月十二日那天,我工作至兩點才離開公司,真係好日不發市、發市旺幾年!後來飛奔去灣仔拿回簽證,之後飛奔回家拿行李,再飛奔上蛇口搭車上廣州,好頻能,最後到達廣州已經九點了。

在酒店放好大包小包行裝之後,我和好同學打的士去步行街,買了好大包的零食。我問好同學,為甚麼要買咁多呢?她說:「旅行社啲人話越南無啖好食,叫我哋最好買定嘢食喎!」

買完零食,我們去了家麵店吃晚餐。我吃著吃著,看到一條菜虫的物體,好肥美的,於是好冷靜地夾起放在桌上,告訴我的好同學:「妳睇吓呢條嘢?」初時她還未意識到這團是甚麼物體,後來我告訴她,她好驚,大箸大箸地夾起麵狂吃,她說要「her her 聲」食完,不然會作嘔。頂,這當然不可以讓她得逞,於是我不停地說:「睇吓啦,咁大條肉虫好罕見架」、「食返條冬虫草補補」、「食得咁快小心食倒條參鬚」,於是好同學一邊吃一邊媽媽聲。最後,狂笑完一輪之後,我卻乃野:「頂吖依家輪到我食唔落呀仆X。」

於是在未吃飽的情況之下,我和好同學又在街上覓食。看到一家三蚊碗的雙皮奶,雖然好危險,不過真是好想吃。心想,唔怕啦,買重了保險,於是膽粗粗買了一碗。味道是出乎意料的好吃,但更出乎意料的是,好同學忽然問了我一個問題:「妳係咪有寫BLOG 架?」心虛的我啞了幾秒,說:「有時寫吓咁囉,咩事呢?」她說:「無呀,我有個同學話有睇開喎。」心裡一萬個驚,追問:「吓?點知係我個BLOG 先?」「係妳啦,佢話有個博友話上大陸跟團去越南玩,又係呢幾日,話可能我會見到喎。邊有咁啱吖,我再問問吓,咪估到九成係妳啦!」好感動的我立即說:「嘩,咁我要寫返篇先得!」在這裡,我要衷心對廣大讀者(尤其是好同學的同學仔)表示謝意,謝謝。

那晚回到酒店一路嚷著要早睡但又一路兩個雞啄唔斷,終於兩點才睡下來,但翌日五點又要起床。

沒有留言: