2008年7月16日星期三

叫外賣

經我多年叫外賣的經歷,有幾次印象很深刻的。

我:「尋日你哋收多咗一蚊呀,咁今日比少一蚊啦,你駛唔駛打返公司問問?」
外:「啊,唔駛啦,一蚊之嘛!」
(好豪呀!一蚊之嘛!攪到我好孤寒咁。)

我:「張外賣紙好難睇喎!」
外:「唉,我都知好難睇得明架喇,不如你打返去advise 吓佢哋啦!」
(佢真係用「advise」呢個英文字。之但係,佢係個送外賣嘅中年阿叔喎!)

我:「喂,外賣仲未到喎!」
店:「嚟緊啦!」
我:「攪錯呀,未出架?」
店:「出咗架喇。」
我:「咁又話嚟緊?」
店:「啱啱嗰個伙記撞車死咗吖嘛!」
(駛唔駛「撞車死咗」咁誇呀!未出咪未出囉!)

還有這個

6 則留言:

說...

我已經blacklist左上次個間外賣!

揚眉女子 說...

上間我都black list 左, 不過black black 下都唔係辦法, 已經冇間好食...

F.E.L.I.X. 說...

點解你叫 d 外賣咁有禮貌既?
邊區架? 送過黎 cwb 得唔得架?

揚眉女子 說...

尖咀架! 好熟架, 打到一聽就知我係邊個.

匿名 說...

唱衰佢﹗

揚眉女子 說...

唱到有咁衰得咁衰!!