2008年6月7日星期六

叫外賣

看到翠叫外賣的故事,我也有一個。

就上星期,又是下大雨的日子。坐在辦公室,我如常打去吃外賣,那時,十二點。

我:「外賣,十二點半到,得唔得?」
店:「十二點半呀?好抆喎!未必得喎,真係好抆喎!」
我:「咁你盡量囉,得唔得?」
店:「盡量囉,不過真係好抆架喎!」
我心想,頂。「得啦,你盡快啦吓。」
掛線。

十二點九,M 說還未到,著我打去催促一下。
我:「喂?我十二點叫咗外賣幾時會到?」
店:「出咗架喇!」
我:「咁幾點出架?」
店:「吓?我都唔知喎。」
我:「咁又話出咗?」
店:「我幫妳check check 啦!」話口未完,便掛了線。

一點,我再打去。
我:「我係乜乜大廈,叫咗成粒鐘喇,仲未到喎!」
店:「出咗喇!」
我:「我知呀,咁究竟到未架?」
店:「就到啦,你哋十四樓吖嘛!」
我:「吓?我係十五樓喎!」
店:「啊,十五樓都就到架喇!」又話口未完,便掛了線。

等到一點半,我再打去。
我:「喂,我叫左成粒半鐘喇!仲未到喎!到底你個伙計去咗邊架?」
店:「出咗喇!」
我:「妳講咗三次喇!咁到底去咗邊?」
店:「佢喺停車場呀,唔識上嚟呀!」
我:「咁依家點先?我要開工喇!依家唔到,我唔等喇!!我唔要喇!!」
店:「啊,咁一係妳聽日再叫過囉!」
我頂!!!「吓?!我聽日再叫?我以後都唔叫妳間嘢呀!」
店:「啊,咁是旦囉!」又話口未完,又掛了線。

我拿著電話筒,O 晒咀看著M ,複述所有對話給她聽。聽後,她爆晒粗:「乜X 嘢呀依家,放火燒X 咗佢間舖呀!」

2 則留言:

是我 說...

聽過咯,不過再睇都覺得好笑!

揚眉女子 說...

我講既笑話梗好笑.