2008年7月13日星期日

成長

看了雪梨姐這篇,感受至深。怒火說,擁有過才談放手,怎也容易過未擁有過而談無需擁有。是啊!可不是,遊蕩過花花世界才有所謂反樸歸真,赴過湯度過火才能論甚麼情義千金,愛過痛過傷過恨過貪過嗔過癡過惡過才配說曾經滄海難為水、除卻巫山不是雲。

如果說,這種心態標記人生的不同階段,我應該也在過渡著吧。我當然還沒有雪梨姐那麼豁達瀟灑,我還是迷戀山茶花愛馬仕包包、追求鴿蛋大的鑽戒、傾慕長過膝的貂皮大褸,但當我擁有過後,其實也知道,那感覺應該也不過爾爾吧。正如拿五支火柴粗戴、LV、GUCCI 棄用日久發霉,都沒心痛或惋惜,就如前所說,當擁有後過,其實一點都不屑再執迷下去。

我喜歡這種修行或道行,當世人還在你追我逐你死我活之際,我已經能隔岸觀火袖手旁觀了。成長就是這樣,今天姑且讓我發誓至死不渝,他朝,已十年人事幾番新了。

18 則留言:

F.E.L.I.X. 說...

題外話。。
我總覺得今在尖咀見到你,但我想九成是認錯人了。

揚眉女子 說...

哈哈, 我今日無去尖咀呀! 不過你見到O個個靚唔靚先?

F.E.L.I.X. 說...

唔。。。我覺得靚喎!
眼大大,臉圓圓,偷偷望左佢幾眼,總覺得佢似你喎!

揚眉女子 說...

靚都安慰D... 不過我成日覺得無咁易認到我掛!

F.E.L.I.X. 說...

em ... 咁我只係見過你之前用黎做 logo 既相,應該唔係咁易認到既 :P

之但係我見到果個女仔時總係覺得佢似係有你獨有既氣質 wor

揚眉女子 說...

哈, 氣質!! 太抬舉我囉!!

Hana 說...

唉...

寫咗回應啦!

揚眉女子 說...

我明妳既意思, 不過, 識得諗到"其實係因為我唔係真正能夠擁有的人", 都好高層次呀!

ah-yun 說...

我又不覺得一定要擁有過才可談放手。當一個人清楚自己既位置﹐就會更明白自己需要甚麼。不用擁有後才醒覺原來自己不需要。又或者﹐也有人擁有著不需要的還是不懂放手的。咁囉。

揚眉女子 說...

yun,

其實都o岩o架, 每個人成長o既方法都唔同, 不過都係殊途同歸.

F.E.L.I.X. 說...

明白一切都只是過眼煙雲, LV Gucci 可放, 名譽地位可放, 就連愛得死去活來都可放。

但, 又有幾人可做到…

揚眉女子 說...

所以成長要付出沉重代價(LV Gucc). 有d 人永遠都唔會成長, 咪唔會覺得付出左代價囉!

匿名 說...

我同意yun所說,最重要的是你知道自己想要乜,其實不需要乜都擁有過才懂放手。你去擁有一些你後來決定放手的東西,即證明其實你自己當時唔知自己想要乜咋噃。

揚眉女子 說...

我唔係話每樣野都要擁用過先放手, 不過總有d 慾念係要滿足過之後先會覺得冇乜大不了. 比如小時候好恨坐飛機, 大個坐慣左反而情願坐火車.

其實又調返轉咁諗, 有d 野可能你一直都擁有, 所以覺得根本唔需要談"擁有". 比如一盒la mer, 其實我唔捨得買架問心, 不過對你黎講可能好小事呢. (我冇特別意思架, 不過見過你盒la mer 之麻 =p)

Hana 說...

>你去擁有一些你後來決定放手的東西,即證明其實你自己唔知當時自己想要乜咋噃

讀食姐姐,唔係咁解架!當時想要先會努力去擁有架嘛!

不過而而的感覺係想擁有又擁有咗之後先有嘅,有啲野你想都唔想當然唔使擁有過先放手啦!但問題係係漫長的一生中,人總有啲野係想擁有,擁有咗之後又唔想再要嘅野。

揚眉女子 說...

hana 姐,

中晒... 我覺得呢D 係成長既階段, 重點唔係結果(擁有左之左又覺得不外如是), 而係過程 (因為好想擁有而去努力爭取).

有D 野即使係知道以後我地未必需要, 不過呢一刻都好想要架喎.

FlyingMinx 說...

唔..這類型的討論會暴露年齡的秘密......
P.S.早前因為工司的屎忽鬼升職面試而有感而發,現在無事了,好多謝妳關心!

揚眉女子 說...

咁大鑊?! 咁拿拿林封筆.

冇事就好囉~~ 期待妳下條靚裙!!