2008年7月19日星期六

居酒屋式日本菜

在亞士厘道有家吃日本菜的,十元一碟,這是類似居酒屋的餐館。好幾次經過,看到那麼便宜的收費,都難以致信。但牆上貼滿雜誌的訪問推介,又不像假。於是有天放工夜了,我們決心一試,過了九點還打七折。


兩個人喪吃之下,埋單才一百五十元。那個燒多春魚和燒墨魚,必吃。

6 則留言:

c 說...

我也去過這間,真的好抵吃﹗

揚眉女子 說...

哈哈, 我已經去左2 次!!

Carrie 說...

嘩!好吸引!

揚眉女子 說...

係架, 真係抵到爆, 又唔會難食.

匿名 說...

佢新開時我有去過呀, 樣樣$10好似好抵, 但我兩個人食左唔係好多野, 埋單都二百幾呀..

揚眉女子 說...

9 點後去食啦, 7折.

其實唔會喎, 我都係2 個人, 食到嘔喎! 我地好大食架, 叫左成 20碟, 埋單都係百五.