2008年7月31日星期四

提前 happy friday mood

今天一早向上司自首,我說有件事我要先報案,之後一五一十向她說明。她聽罷,笑了笑,說:「咁咋吓話?」其實不算是件小事,換轉別個她不喜歡的,老早已經被臭罵一頓了。唉,這我更於心不安。

公司年度聚餐搞了個主題叫「懷舊之夜」,勝出者有五千元獎金。重賞之下必有勇夫,當中有最多人說的不外乎陳寶珠、林亞珍、徐小鳳、汪明荃、梅艷芳的造型,忽然有位同事提出扮瑪麗蓮夢露,嘩然了一分鐘後便紛紛討論這個是GOOD IDEA 喎!於是又麥當娜又柯德莉夏萍又披頭四等,最後阿姐提議我扮《鐵達尼號》的露絲。

上司忽然說想看李天命。她說到了這個年紀,想看些哲學書挑戰一下自己。我頓了頓,有點猶豫地說:「其實都好嘅,當知多樣嘢囉。其實睇呢啲書千其唔好用邏輯反駁,千其唔好執著點解一加一唔係第於二,要OPEN MIND 啲,就OK 架喇。不過呢......」「係呀係呀,我個朋友又係咁講呀!佢話我太邏輯喎,又話我唔夠OPEN MIND,連妳都『不過』,咁即係叫我算把啦?」

高層下了命令,九月前要清晒上年年假,我想還有六、七天左右吧。但最慘的是,今年十四天的大假要十二月前清埋,去趟歐洲都得。有無人想去旅行?大小通殺。

老是覺得今天是星期五,想放假想瘋了。

3 則留言:

匿名 說...

how abt, koh samui...
let's bikini..... haha!!

說...

呢到呀!呢到呀!
等多一陣,下星期話你知我地幾時起行去京都啊!

揚眉女子 說...

assenav,

好呀! 我睇妳幾時得.

翠,

下星期!!! 好呀, 下星期deadline 要入紙呀!