2009年12月24日星期四

應省則省

嗱,事先聲明,以下仍本人親身經歷呀吓。

關於家裡上網的事宜,從來都不是我負責的,所以我一向都沒留心月費和合約期限的問題。一直幫趁了舊網絡商「禾口言己」好幾年,自上年年尾起,開始出現狀況,平均一個月總有兩三次斷線,氣得我顧不得餘下的合約期,跌錢忍痛轉去新供應商。

舊寬頻公司索價二百大元,沒記錯的話是30M 的速度。對於我其實30M 和100M 都是沒分別的,因為我只會上網寫吓博開吓電郵睇吓新聞,但對於家弟卻感受深刻。每次看他上載下載資料,往往要幾個小時甚至一整個下午。慢不是問題,但最天人共憤的是,上上吓忽然斷線喎!仲要係一兩日喎!

記得當我尚餘兩三個月的合約時,有一次,我終於狠下心決定把餘下的月費豪俾佢!我著家弟看看市面上的寬頻供應商,有沒有那一家又快又抵又好用的?後來他說,有家$99 有100M 好似幾OK!我忘記了名字,因為一聽到$99 我已經有點難以置信了。係咪架?有無其他咩咩收費架?真係100M?有無人用過先?

算了,死就死。結果我諗過度過覺得都有「SO」的情況之下,首肯了家弟轉用新寬頻。

平常後知後覺的我,早前看到一下子湧現很多關於香港寬頻的博文,咦?乜又係$99 100M 嘅?細問之下,才知道原來自己正正也是受惠者喎!雖然有點無聊但我自覺做了個正確的決定而感到光榮呀!作為博界一份子的我,有好嘢當然要推!

2 則留言:

悟樂 說...

妳係新客戶所以覺得佢今次做好正~

但我作為舊有客戶就覺得佢今次的活動太過份了~~~

揚眉女子 說...

噢... 不如試下打去嘈下佢?