2008年6月3日星期二

續生日禮物

補上相片。


看到豬仔對腳嗎?是不是cute 爆?



這個也是cute 爆的蜜糖熊,背部還有天使之翼,好安全架!



看到同事們咭上的留言,讓人會心微笑。那缸金魚,我試過了,肥貓真係會虎視眈眈!


那個被爸搶了去用的貓貓筆筒。


美女送的髮圈。字美嗎?


這張咭,我知道妳花了很多心思去挑的。


Cova 的聚餐。食物,還可以啦!為甚麼要拍?威囉!Cova 喎。


那束花,要命了,花了我成粒鐘來肢解。解解吓,我問M :「我可唔可以唔拎返去?」她說:「冇話唔得嘅,不過佢可能會嬲囉。」我仰天長嘯。
終於我散了一部份給M,留了一部份在公司,又帶了一部份回家。

那手鍊,我想說呢,我忘了擱在那裡...... 不過呢,我會好努力掏回寶,放心。

5 則留言:

是我 說...

車! Cova,有幾威?

是我 說...

睇落花還可以,不過仲未揾番手鍊,有 D 灰!

揚眉女子 說...

!!!!!!!!

果然嬲喎, 不過放心喎, 應該仲係600 尺範圍之內, 如果冇比貓擔左去既話.

cova 唔威, 下次帶你去四季囉.

是我 說...

四季咋係咪呀!

四時,四面,四洲,四野都係咁去啦!

揚眉女子 說...

得得得. 如果我有4 隻手就好囉...