2008年6月22日星期日

長江牌拖鞋


穿了這款拖鞋已好些年了,從唸中學到出來做事,都是那麼親切。我想,你們也不會陌生吧。

前陣子我的拖鞋穿舊了,一直在找新的,原以為街市一定有吧,後來找了好幾間街市,都沒有。再後來聽到店主說這款拖鞋已停產了,上年工廠已經易手,現在存貨買少見少。好不容易,找到一家店還有一對,但是大號的,爭扎了幾秒最後還是放下。心裡很可惜很可惜,長江牌拖鞋,已成回憶了。

10 則留言:

F.E.L.I.X. 說...

wao!我細個有著過!
係wor,男仔著wor!

揚眉女子 說...

哈哈, 好爆呀! 不過長江牌有男裝拖鞋架!

是我 說...

禮失求諸野,可能近似商品係大陸會買到。

揚眉女子 說...

冇喇, 問過晒, 連工廠都執埋...

是我 說...

我有空時幫你睇下。

揚眉女子 說...

都可以既, 不過我諗都冇乜機會搵到.

xiao zhu 說...

估唔到你著長江牌膠拖架,勁呀!我都好懷念呀。

揚眉女子 說...

simple is the best!

匿名 說...

在深水埗市政大厦, 街市附近D檔口有得賣

揚眉女子 說...

多謝, 等我去搵下先!