2008年12月22日星期一

聖誕前點滴

自十一月尾起已忙個不停,好幾次想約些友聚聚,都沒時間。連聖誕節買個禮物或寄寄賀咭,都一拖再拖,至今乾脆不了了之。唉,其實上年已經屯了一大疊聖誕咭,今年沒用上,看來要留待下年才有用。

我的客人沒有聖誕節假期,所以這陣子都在趕工作。好記得上年的平安夜,我留到八點才離開。尖沙咀都封路了,我要逆著人流走向佐敦才找到車站,花了四十五分鐘。看著那些前來倒數的人群,我也曾是一份子,心裡百感交雜。這一刻,我希望今年可以在封路前離開吧,阿門。

還有五天年假未清,遲遲未有打算。上頭已下了指令,必須今個月內入紙申請,最遲春節期間放畢。猶疑不決地想,到底去旅行好還是做大懶蟲好?旅行是一種心癮,我已經中毒太深。隨緣囉,如果有人向我招手,我便豁出去。

經濟不景,殺到埋身。跟洪說,高層明言各階層今年可順利過度,但新年後便有所保留。害洪擔心了很久,前幾天著我早些找定工作。我說我不怕喎,他問我為甚麼呢?以為我有甚麼後著。我說沒有,不知道為甚麼,大概是膽生毛吧。

偶然想起你們,包括翠、愛美麗小姐、藍天白雲空姐、Elizza、HANA 姐、芳芳 Abby、晴天小姐、筆路、貓築 Cathy、美國的Shirley 何小雲、澳洲的SUET 和Shania、另一個V 馬小姐、玫瑰葉、讀食姐、法國師奶米雪、美若天仙的D 小姐、Monica Lee、張迷 Maren Tam、小手 Leona、瑩瑩、小C、三點、七十、成生的同事 Zoe、當一天艾米、月下 Morca、醉了的 Carole、愛貓的 Miko、Haricot、Extant、薯麥、中大的 Sylvia、百味 Carrie、English Patient、J、AJ、剛結婚的冬冬,等等。還有更多更多是我記不起名字的或是我混淆了的,都在我的心裡。好想趁這佳節,向你們祝好,感激每一位一路以來的支持。

聖誕快樂!

30 則留言:

V 說...

謝謝你想起我,這個聖誕我也要在deadline中渡過,但,有得玩我依然會去玩...

聖誕快樂,揚眉!

zoe 說...

成生的同事 Zoe<--咩事呀!要用人地個名黎做形容詞呀!吓!

michelle 說...

謝謝,也祝你 聖誕快樂!

Carrie 說...

謝謝呀!我也祝你聖誕快樂,在封路前離開的心願達成!^^

j 說...

不知醜的問,那個j是我嗎?
本人聖誔仍未有局。
祝願聖誔快樂。

揚眉女子 說...

V,

聖誕快樂! 不過我冇得玩, 應該會做干物女.

zoe,

咁先講明一定係你丫ma! 又順便祝埋成生囉~

michelle,

法國的聖誕一定好浪漫!!!

carrie,

嘩, 好灰呀咁... 不過都好啦, 希望叫做達成心願!

Miko 說...

揚眉, 祝你有個好溫暖的聖誕節! :)

揚眉女子 說...

J,

係呀, 係你呀.
無局咪留係屋企做電車男囉~ 有好多人陪!

揚眉女子 說...

Miko,

多謝! 攬住d 貓貓就夠暖~ 聖誕快樂!

j 說...

吾知係吾係連我細佬都知我無局,佢買左隻新game俾我做電車男,而佢自已就拍拖去玩,唉。

Miko 說...

我D貓冬天好多靜電, 次次想攬都觸電!

說...

抱抱你~~~~錫~~~~

你諗住幾時放年假呀?

Hana 說...

唓,聖誕快樂人哋諗住平安夜先講嘛!

聖誕快樂吖靚女!

carol 說...

嘩, 我好開心你有提到我個名~ (暗笑 :P)

希望你都有個快樂的聖誕夜, 好好享受假期!! ^___^

揚眉女子 說...

J,

有game 玩都好啦.

Miko,

咁洗唔洗用d 防靜電梳用佢地梳毛?

翠,

未諗定呀, 都係一月內放晒囉.
妳有冇咩打算??

Hana,

平安夜再講多次都得!

晴天小姐,

有妳架, 不過呢排早出晚歸開msn 妳都off 左lu~

ah-yun 說...

Merry Christmas 揚眉!

祝你明年是快樂的一年。

^^

匿名 說...

Yayaya~~ I saw my name from your list~~!! hehehehe~~ you are such a sweet girl, you do light up my day!!

Well all the best for everyone here, no matter where you are and what we gonna face in the coming year, it's time for a big celebration!

Merry Christmas & Happy New Year~!!

suet 說...

聖誕快樂!!
Just back from Cairns...唉,出海嘔到七彩咁,早知就唔“sai”呢筆錢去Cairns lar....

揚眉女子 說...

Yun,

多謝! 妳都係! 聖誕快樂!

catstyle,

大家咁話! 見妳好少update, 有時都係諗吓妳點架!

suet,

聖誕快樂~ 哈哈!! 咁有d 地方一定要去左先會死心架麻!

匿名 說...

聖誕快樂﹗

匿名 說...

Suet,

Cairns? 2月份我都可能會去喔~ 我都驚暈船浪.....


揚眉,

好少updated,感覺對週圍事物嘅反應都遲鈍咗好多。我都好想好似你咁,觸覺敏銳。其實歸根到底,都係懶,哈哈哈哈~

不過講真,睇你寫blog,真係一種享受。加油啊~

揚眉女子 說...

讀食姐,

聖誕快樂! 祝阿包也聖誕快樂.

CATSTYLE,

其實有時我也會累得腦內一片空白, 於是便轉個地方開始新一頁. 妳也可以試試啊?

suet 說...

Catstyle,

上船前食定暈浪丸應該會好d掛! haha
玩開心d啦!你係澳洲嘎?

揚眉唔介意我地係度chit-chat一下啊嘛? haha

揚眉女子 說...

梗唔介意啦, 增加人氣TIM 呀!

匿名 說...

Suet,

我係悉尼啊,妳呢?

suet 說...

Catstyle,

I am in Melbourne ^^

Haricot 微豆 說...

It's a white Xmas here in Canada !!! Season's greetings to you too :)

揚眉女子 說...

Haricot,

白色聖誕!! 希望下年可以看到!
現在祝你新年快樂啦~

Carole 說...

揚眉
謝謝你
最近我跟雲仔一樣
cool牙中

揚眉女子 說...

哈哈, 祝你新年快樂先!
我知呀, 係雲仔個博度見到. 係咪好痛架?