2009年3月17日星期二

I Miss You Badly

我喜歡這句話,知道嗎,當好掛念一個人的時候,味道是鹹的感覺是痛的。

我想起你,我哭了,那不是巧合,卻是再自然不過的事。思念是一片茫無目的的海,我跳入裡面嘗試找你,你卻不在,於是我在快溺斃之前,慌亂間想起你的眉心眼神,我發現,尋尋覓覓間,原來你正活在我腦內。

我喜歡說掛念你,說時即使是笑意盈盈也好氣急敗壞都好,我的意思,都是如一的單純。我只是想讓你知道,思念是一種病,而我患了一種嚴重的病,只有你是氧氣的來源。我必須好貪婪地吸吮,恨不得把你的三魂七魄都據為己有,我才甘心罷休。愛情都比罌粟更可怕,我得了一種有害的相思病,厲害得要毀掉一切美好。不要拯救我,我早已病入膏肓。

19 則留言:

不是公主 說...

你寫晒我每晚諗0既野...

唉........

中毒中到.. 無藥可救...

揚眉女子 說...

哈哈, 大家咁話.

Albert Jiang 說...

妳最近情緒不太對勁嘛...

揚眉女子 說...

有少少心情唔好, 依家好d 喇!
有心呀!!

匿名 說...

哎,唔係又週期性不適呀?去多D旅行啦,去遠D,見到千奇百怪gei世界,心情會好好多。

當生活變得太routine就會太多野想,所以你需要刺激。

揚眉女子 說...

刺激--> 就來有喇, 月尾去北京, 到時心情就會好!

多謝妳!

匿名 說...

需不需要我的建議?話曬我係北京都住過四個月,仲係酒店做野

揚眉女子 說...

YEEE!!! 都好喎!! 我想知天安門大街夜晚有咩睇? 淨係SHOPPING?

匿名 說...

我無聽講過天安門大街wor
你指長安大街?

Unknown 說...

妳太單純 一個無機心的人 對一個...
算啦 係妳始終係妳
條條大路通羅馬 重新再來過..

揚眉女子 說...

assenav,

我要睇返個名先, 遲D 再問妳!

GOOD,

我唔係無機心, 亦唔算單純, 只不過再大奸大惡既人, 對住自己在乎既人都會義無反顧.

Unknown 說...

咁咪 即是係囉 遲的妳會明 係咩意思.
you are 2 young now~~

揚眉女子 說...

人不輕狂枉少年. 當係一個回憶.

匿名 說...

認同GOOD講gei野
非常認同!

揚眉女子 說...

哈哈哈, 好好好!
我最好都係封咀.

Unknown 說...

哈哈哈, 好好好!
我最好都係封咀.

喂 喂 喂 唔好小器~~
assenav 都係想妳開心D o者...
hv a nice day !

揚眉女子 說...

我無唔開心, 唔洗擔心我啦!
Great thanks for your & Miss V's kindness!

小星 說...

病得高興就好...

不過我懷疑「太鹹太痛」會令人想睇醫生擺脫現況。

揚眉女子 說...

如果看醫生有用, 我會去!