2009年3月3日星期二

出門記

一聽到木門的開關聲,兩隻貓便會搶先跑到鐵閘前。
等呀等,等呀等。
躁底的肥貓不耐煩了,頻頻回望示意要人開閘。
閘門一開,金躉一貓當先在走廊徘徊,誓不如家。
肥仔更絕,訓身滾地沙,賴死唔走。

8 則留言:

不是公主 說...

kawaii~~~~~

佢地又唔驚喎

揚眉女子 說...

一D 都唔驚架, 一見LIFT 門開仲想衝入去!

不是公主 說...


咁你小心0的

聽過0的爭0的唔見甚至真係唔見左....

揚眉女子 說...

我都知, 所以次次都要成家人出動睇實佢地!

匿名 說...

我同意"我不是公主"的關心,萬D壞壞壞人肚餓... 點算?

你知道我有時有D野生兔和野生貓探我,我都有時肚餓 ... 點算?

驚未? 你小心0的啦

揚眉女子 說...

哈哈哈, 即係你係壞人??

我會好小心, 多謝提醒!!

匿名 說...

我百分之百是一個好人。但是我有時都好肚餓, D貓貓兔兔, 我肚餓, D貓貓兔兔, 我肚餓 ... 你話點算?

你D貓貓有金屬識別標記 (metal identification tag) for 失寵物認領嗎?人地唔肚餓同唔係壞壞人的話,你可能可以搵到貓貓。

驚未?

揚眉女子 說...

金屬識別標記--> 無架, 不過佢地都好精, 見無人跟尾佢地係唔會走出門口. 係見我阿爸咁緊張先整古做怪!