2009年3月3日星期二

不甚正斗的BBQ

在旺角,已經吃到沒甚新意了,於是轉戰橫街窄行。在豉油街看到家小店正斗BBQ,我承認我是被店名所吸引,加上牆上貼滿雜誌的推介,再加上大大隻字寫明$1 蠔,於是我便跟大眾小市民一樣,心大心細地預咗俾人呃一次。

$1 蠔是招牌菜式,當然不錯,也是全餐最滿意的了。

這烏冬,不用我說都知有咩問題了吧。看顏色,便知廚房有多敷衍我。
這是墨魚咀串,唔,OK 咁囉,但係盛惠十八蚊喎,即刻唔OK。
燒多春魚,我的最愛。我覺得我拍照算有一手囉,實物的尺寸只比手指尾長少少。
同上。拍照前我做了手腳,把碟中的幾條鬚堆起,形成千軍萬馬之勢。
最後這個是後加的,因為我看到每桌都有喊這個菠蘿燒。誰知一入口便乃嘢了,酸到呢。

埋單$99,真係賺粒糖蝕間廠囉。

8 則留言:

匿名 說...

嗰幾條魷魚鬚,駛唔駛鋼牙先嚼到嘅呢?

廢人

揚眉女子 說...

我會SUGGEST 你打蠻吞算囉.

不是公主 說...



好驚嚇喎

揚眉女子 說...

所以我都唔明點解仲咁多人去!

Betty 說...

全部海鲜, 到吃不到.

揚眉女子 說...

係呀, 海鮮BBQ 黎架!

說...

哎也,你走去試!
前晚 ATV 個生活著數台介紹個時我已經覺得好唔掂!

揚眉女子 說...

我都係試左先知乃晒野!!