2009年3月8日星期日

旅遊大計

我的旅遊大計,說出來,怕嚇親人。

首先,由於和晴天小姐馬尼拉行程取消的關係,現在轉戰北京。昨天一心去旅行社逐家逐戶地問,又要指定日子指定日數,又要抵玩又要成團又要未去過。於是找到一團去北京的能符合我N 咁多樣要求,還剩團位兩個,二話不說,立即下訂!不知道月尾那邊的天氣還冷不冷?還有,拌手禮我可不可以不買寶樹堂呢?還有其他選擇嗎?

繼續,是復活節的張家界之行。這陣子,(上回一起去越南的)舊同學提議復活節去張家界,我說我喜歡鳳凰古城多啲喎!就這樣,舊同學找到從廣州飛張家界的機票,比火車票還便宜,著實找不到不去的理由,所以昨天訂了。足足一個星期的旅程去兩個地方,舊同學說:「我唔拉篋,我帶背囊架!仲有,減咗肥先好去,我唔想揹住十幾磅肥肉!」嘩,好大壓力!

再來,是五月和愛美麗小姐老早已訂好的馬拉之旅。前幾天訂好了酒店,六晚的酒店錢只花了五百多,抵到爆啦!我們會先去吉隆坡逗留三天,J 說他應該有空跑回來帶我們走走。他奇怪我為何一去再去呢,我說,因為這是免費機票呀!再來是三天的沙巴,前天我特意提醒洪,喂我五月要來啊,他才如夢初醒,趕緊擬好日子。

事情完結未?仲未。七月我還十分期望/極之有可能/如無意外會去一趟南京,因為舊同學說要去上海留一個月,到時如果我無特別事,應該會上去找她去南京旅個行。如果我仲有假的話。阿門。

10 則留言:

不是公主 說...

呀~~~~~ 羨慕死人~~~~~~~~~~~~

我都好想去旅行呀~~~~~~~~~~~~~

揚眉女子 說...

唔洗羨慕, 妳都一定有機會!!

匿名 說...

即係有得見下洪先生真身?好期待!

盧汶汶 說...

我easter 都會去沙巴, 本來想買package, 但2月尾問咗幾間旅行社都話已經無機位, 所以迫住報團, 去5天呀!

匿名 說...

wa~~~~ very tight schedule~ but a good one! ^^

揚眉女子 說...

assenav,

佢無乜特別架咋, 咪台灣麻甩佬一個!
不過唔好講佢知我咁形容佢, 哈哈!

盧汶汶,

5日乜都夠, 基本上沙巴來來去去都係得幾個景點. 一定要去潛水就真!

cat,

應該無幾可啦! 去完我諗要等返幾年先有得去...

Albert Jiang 說...

北京三四月份還是乍煖還寒,晝夜溫差大,氣溫不穩定。短袖+外套+薄毛衣差不多。手禮除了寶樹堂之外還有太多拉

說...

七月我也在上海啊!

hey, 你五月幾時去馬拉呀?我地個生日之旅有無著落呀?(28-31 May)

揚眉女子 說...

謝謝提醒!

哎哎, 回來有很多篇遊記要寫!

揚眉女子 說...

翠,

不如睇下7 月可唔可以同你去玩??
生日之旅一定要去, 而且請1 日假可以玩4 日, 一定要去!