2009年3月4日星期三

相親

昨天媽靜悄悄地跟我說,前些日子阿姨想介紹個男生給我,那是她朋友的兒子,當工程師的,有自己物業小康之家。年過三十了,他父親為他著急,於是四出托朋友找對象。最重要的是,他父親要找同鄉的女生,貪這樣啱咀型。

我沒發表意見,反問後來怎樣回應我阿姨。媽說起初推掉她,但說了幾次,媽便問問爸的意思。我再問,那爸怎麼說呢?媽說,妳阿爸鬧死我喇!說我攪咁多嘢幹甚麼。我笑得有點幸災樂禍,她續說,佢仲叫我唔好講妳知呀!

我頓時爆笑得人仰馬翻,落井下石地說,抵呀,鬼叫妳咁多事!真是知女莫若父,爸著她別告訴我,就是知道我一定會被她氣死。媽說,女人呀,找個歸宿才是最好的。其實這幾年自畢業後,每次當她說起這話題時,我都頭痛。

我說,有車有樓的又怎樣?我深信我三十歲前也能做到,而且不比別人遜色。人愈大眼界愈闊,我還需要貪戀這些條件嗎?十多歲時妹妹仔,還會為這些物質而虛榮炫耀,還會為吃一頓上千元的飯而沾沾自喜,還會為男伴的賓士或寶馬而自抬身價。但現在,既然有能力自給自足,我為何還要原地踏步?真的,這種骨氣理想,我不知道怎樣跟老一輩解釋,他們才能明白。

26 則留言:

匿名 說...

我覺得咪去下lor,又唔會死,話唔定你會鍾意或者可以做到朋友呢。我都去過一次,雖然有D尷尬,即係呢,人地不停叫gor位先生夾送比我,不過最多都係gum,哈哈。

雖然我都覺得好老土,不過都係一餐飯je嘛,唔鍾意咪最多以後唔好搵人。至於對方gei經濟能力,我覺得只要唔好太差就得啦。其他當然係要惜你愛你懂得照顧你,同埋價值觀相近。

去啦去啦

不是公主 說...

你好勁.. 30歲前就可以搞掂..
我睇怕呢世人都未必得..

人愈大真係愈發覺呢0的用黎做指標0既野其實一0的都唔準..
有$就得, 佢0既人格呢, 真係鬼知咩...

篤篤篤撐 說...

去八下丫嘛, 睇下個男仔乜料都好丫...

揚眉女子 說...

assenav,

無喇, 我阿爸一早推左. 佢以前仲諗過叫我嫁上去, 上面好多暴發戶呀! 我話咪攪我呀!

我不是公主,

我想40歲退休嘛! 至少40歲可以做自己想做既野. 咁咪依家努力d 儲姑婆本囉!
老一輩既人就係咁諗, 成日覺得女人嫁得好就係成就.

揚眉女子 說...

篤篤篤撐,

睇下個男仔乜料? 相體得都唔慌荀啦! 而且有乜料我未見過丫... 唔通你都相體過??

不是公主 說...

女人嫁得好唔好真係好緊要!
見過有0的人俾個死佬拖住,個死佬係出面仲要有女人有仔女.. 當屋企係酒店咁款.. 真係覺得唔嫁好過嫁。

以前細個成日都會諗自己要拍拖結婚生仔
宜家對所有野都無所求..

自己開心最重要~

話時話, 我個大我12年0既阿姨仔, 之前佢阿媽成日急到死, 話個女無拖拍.. 驚佢孤獨終老
兩年前終於都搵到個男朋友, 又就黎結婚
所以急唔黎的~ 所有野都整定晒~~~

揚眉女子 說...

嗯嗯嗯, 係呀! 所以我都係隨緣心態, 反正唔憂唔急, 有咪當bonus 囉.

一個人又好, 嫁左又好, 有錢旁身最緊要.

匿名 說...

唔係wor,我gor次gor位都幾OK架。有車有幾層樓又係專業人士。性格都好好,不過内向D,同埋好有風度。不過我唔鍾意,因爲價值觀同性格相差太遠啦。而人地又嫌棄我唔係Christian,所以唔成事。

我覺得叫得你去起碼一定唔會差,加埋有D長輩照住,起碼唔敢騙財騙色

匿名 說...

公主

30歲前其實唔難,不過要視乎你gei要求。車可以係二手toyota或者法拉利,樓可以係天水圍或者山頂。

揚眉

收到你email,我遲D復你

揚眉女子 說...

assenav,

其實我諗我都幾先入為主, 一聽到人地力sell 背景我就有d 反感.

不過如果你話"有車有幾層樓又係專業人士" (係"幾"層樓), 咁就可以考慮下喎!

揚眉女子 說...

車--> mini 得唔得? 樓--> 中間囉, 九龍區.

好, 等妳, 同某人商量下.

匿名 說...

可惜人地係三藩市,如果唔係我都介紹比你。所以話,去下先啦。

而加D人事業上就會話,要爭取,試左未必得不過唔試就一定唔得,BLAH BLAH BLAH。不過一提呢D野就試都唔試,老土jei,唔代表唔好架......

匿名 說...

九龍,何文田定深水埗先?車,要買唔難,養得起先難。一個中環車位月租3000,仲要屋企要多一個,我寧願搭的士。

揚眉女子 說...

如果係九龍, 我會揀美孚/旺角or 黃大仙/樂富, 貪方便. 我又唔想為面子住D 唔就腳既地方.

如果有一日真係買車, 我會搬去三層屋, 搵間平平地一棟咁買, 連車位租金都慳埋.

如果妳既某人有介紹, 彈比我.

不是公主 說...

I'm not greedy... for me, owning a smart is good enough already. But I'm kind of picky for living... I guess it's quite impossible for buying an apartment before 30.

But women really need to be financial independent lor.......

揚眉女子 說...

No, it might be hard for you to take the 1st step. But when you have enough to pay the down payment, you will know it is not as harsh as you expected anymore.

Betty 說...

十几岁target 有钱有楼, 三十几岁时当自己有车有楼的时候, target 半山豪宅.

到四十岁时自己住到半山, 返璞归真, target 23 岁 8旧腹肌/阳光笑容的青年.

揚眉女子 說...

好似三奶咁?
話時話,可能到我40 都會咁, 人會變月會圓.

匿名 說...

I would rather be lucky than good.
很多吃盡苦頭的人都這樣說, 人生中很多的苦都不必受, 因為那些苦的意義不大。

半熟女 說...

我都覺得三十歲多做到已經難架啦喎...
我宜家的目標都係靠自己買樓.. 但都唔敢俾time limit自己了...

if 識到個有米既又真係唔同咁講啦.. 不過唔係自己買既冇咁大滿足感

揚眉女子 說...

匿名,

但我不覺得自已在吃苦.
而且, 誰能說得定下個不是更好的?

半熟女,

如果有人送層樓, 係人都想知啦! 但係天下間無免費既午餐, 我唔想諗亦唔想貪. 既然係我自己想要, 我就會自己買.
共勉之.

不是公主 說...

自己買真係滿足感大好多...

「層樓咪又係佢男友/老公送,唔係佢邊有可能咁叻呀」
「唔好意思,我真係咁叻,層樓係我自己買」

(我又痴左線.... 可以唔洗理...)

匿名 說...

父母永遠都想試圖幫助並教我地。但係我地應該做我地自己想要做的事。包括識男或女生。
assenav是正確的, "雖然我都覺得好老土,不過都係一餐飯je嘛,唔鍾意咪最多以後唔好搵人。"
為什麼不呢?
"我阿爸一早推左"
don't worry, ask again. ha ha.

揚眉,
"不過如果你話"有車有幾層樓又係專業人士" (係"幾"層樓), 咁就可以考慮下喎!"
So it is quantitative. And money after all.. :)

附筆: 寫揚眉相親人人都有意見。包括我。哈哈。

揚眉女子 說...

我不是公主,

我會咁答:

「層樓咪又係佢男友/老公送,唔係佢邊有可能咁叻呀」
「唔好意思,我真係咁叻,冧到仔送。不如你試下得唔得?」

加燦,

quantitative--> 一係唔做, 要做就要做大佢.

真係有好多意見!!

FlyingMinx 說...

唉!遲o左少少添....近排超懶, 什麼都唔想做.......不過一定要留言鼓勵一下, 去啦!去啦! 可能這個他可帶來幸福呢!
P.S. 因為我的"他"也是從blind date得來的 hee...

揚眉女子 說...

原來係咁!!!!!!!!!!!