2008年10月16日星期四

減肥血淚史

近幾日,開始「的」起心肝減肥。我不是百零磅而口中長期嚷著要on diet 的那種,我是確確實實在BMI 量出來正正是23、十分合理而又有迫切需要減肥的高危人士。

從小到大都跟瘦沾不上關係,就連標準都掹掹緊。我不貪吃,不過嗜甜,嗜一切炸物,人生沒有甚麼壓力,又不愛戶外活動,又十指不沾陽春水,養尊處優的生活理所當然令人頹靡。

其實一直也不覺得這樣有甚麼問題,真的呀,我又不是肥到買不到衣服,又不是肥到找不到男人,頂多咪放棄小號華衣、不買背心迷你裙,之嘛。不過我可以隨意吃我想吃的食物,要知道,大吃大喝大魚大肉的快意,非筆墨所能形容。

自小便圓圓潤潤豐豐腴腴的我,曾經試過減肥,也好成功地,兩三個月便減掉了十幾廿磅。那時做暑期工,半自然半刻意,做做運動,少吃零食,就功德無量了,記憶中一點也不痛苦。可是呢,創業難,守業更難。重歸校園後,根本沒有人知道before & after 的對比,於是人便鬆懈了,還未畢業便打回原狀。

做事這幾年,不知不覺肥了三十磅。無錯呀,是三十磅。但身邊沒有一位同事發覺,而我的上衣裙子長褲,統統都還在穿,毫無異樣。那三十磅長了在那裡呢?其實是一個謎。不過算啦!因為後來我還是覺得長此下去也不是辦法,於是決心減肥。這次,三個月甩了快三十磅,連我也為之驚訝,原來一個人只要有決心,真的凡事都可能。不過呢,我周遭的同事們,竟然無一個發現我瘦了,就算是一點點,都沒有,唉。

這已經是上年的事了,而這陣子忽然發覺,我又有再衛甲的必要。雖然放肆得不多,還不到十磅,不過我好想下年暑期,穿比堅尼游水。畢竟,下年我都人到中女了。

21 則留言:

j 說...

以你的數字看,不嚴重啦。

揚眉女子 說...

數字好嚴重呀! 30 磅喎! 一個女人大左肚都冇重多30 磅咁多啦!

j 說...

我講緊個bmi啊

匿名 說...

你又會咁快到中女啦!
(唔好嚇我啦!!!)

匿名 說...

R
1) 中女未到你
2) 一下子廋了這麼多會有橙皮紋的....:P

揚眉女子 說...

J,

依家個BMI 就話OK 咋, 不過都係頂籠叫正常.

孖瑩,

依家D 人興四捨五入丫麻!!

R,

中女個範圍好大, 不過一定唔係後生啦.
橙皮紋, 又無喎! 其實未減同減左又唔覺有乜大分別.

V 說...

三個月甩了三十磅?!
仲勁過學外語XD

可否賜教秘方一用?

揚眉女子 說...

個次我試食西柚, 真係work.
我唔係跟西柚餐單咁食, 只係早晚餐各食半個當飯後果, 加埋星期六日廿分鐘跑步機, 就得左.

不過當然都有刻意食少左肥膩野.

V 說...

我之前都係早晚餐各食半個當飯後果,但無乜效咁....
不過,好可能係我無做運動的問題==

揚眉女子 說...

要食個幾月先有d 效ga! 好慢. 我初初都諗住應該唔得啦, 不過反正當食生果咪keep 住食, 後來慢慢又work 喎!

不過你都唔洗減啦~ 你咁fit!

匿名 說...

30磅都沒人覺得你瘦了?
真係一個迷啊~~


西柚酸嗎?從來沒食過......但一直覺得它會好難食....

揚眉女子 說...

唔好話人地, 其實連我自己都唔覺. 我係無意中上一上磅先發現, 真係嚇左一跳, 仲以為磅壞左.

好酸, 比檸檬好少少咋! 我食左幾個月, 真係頂唔順.

V 說...

咁唯有真係要堅持.......

*我才不fit!我只是d衫遮著jor d鬼祟肉乍....><

揚眉女子 說...

真係work 架, 如果唔係醫院都唔會提議肥病人食.

不過西柚會引發癌細胞, 我都唔敢食喇.

V 說...

西柚會引發癌細胞?!
咁驚!?

唉,e個世界,咩都唔食得喇...

揚眉女子 說...

係wo, 就係咁得人驚.

所以今次減肥, 我都係用最原始既方法-- 食少d, 做多d 運動.

Rosie Yip 說...

好勁,竟然減到30磅!同樣步向中女、BMI 危危乎、好想著bikini 的Rosie 要以你為磅樣!

揚眉女子 說...

依家唔減, 再老d 就好難減架喇!!
一係儲定多d 錢, 熟女個時去搵妙極mega drance.

V 說...

唔好講笑,其實我同d friend都諗過去妙極mega dance,
之前佢做promote $3,900 包4種舞步好似好抵咁XD

匿名 說...

R
其實你都算好有恒心啦,食到幾個月西柚,我食一餐應該無啦......另外,每個人新陳代謝唔同,進展情況因人而異,而我係好慢.....

揚眉女子 說...

V,

不過我覺得妙極好似唔係好掂, 佢D 代言人仲係好肥囉!!

R,

我算快, 我可以早餐前同早餐後差5 磅咁多. 飲水前同飲水後都差3 磅.