2008年10月15日星期三

真心的一句

今天回到公司,打開電郵,看到十多個留言,嚇了一跳。

沒想到,原來真的有那麼多好朋友在支持著我。然後,我好認真地逐字逐句地看,再好認真地逐字逐句地回應。一直忙了個半小時,才捨得關掉我的網誌,做正經事。

我在想,應該還有些漏網之魚吧?你們願意給我一句鼓勵嗎?虛榮的我,被誇後會沾沾自喜,會像小朋友一樣,笑逐顏開,從此努力讀書溫習功課。而我,就好像神賜我力量一般,長寫長有。

整天都笑意盈盈的,同事們都問我,今天好開心麼?我說,是呀!那種爽快,就像知道有人在暗戀我。而其實,我的博,圖片不多,也沒相片,既不像人家的說華衣談美食那麼高檔,又沒有別人天文地理時事藝術瓣瓣掂那麼得體。究竟,這裡有甚麼好?

嗯,頭一遭覺得,我真是個好平凡好平凡的女子。正因為這樣,我好想向每位珍惜我的友一一道謝。

9 則留言:

michelle 說...

咁多粉絲,值得高興啊 :)

suet 說...

^@^報到一下先!

唔知點樣link下link下link咗黎你度,一直睇一直睇就越來越中意睇啦...
你有一篇文令我印象好深刻,好感動...得閑就會搵返出來睇嘎...想唔想知邊篇呢?哈哈

匿名 說...

我其實算是新讀者
在google reader訂閱了兩個月左右吧
一直也有在看的
但也一直潛水
我很明白寫Blog遇到Blog友的快樂
所以也忍不住留言了

匿名 說...

漏網之魚報到!

揚眉女子 說...

michelle:

多得你們支持呀! 謝謝! 妳的秋之PARTY 我也想參加,不過怕當天沒空寫博所以沒留言。

suet:

當然想啦! 又要再一次感謝妳的禮物,同事們都覺得好漂亮!
這星期在忙,遲些寄些東西給妳。

Kitty:

新朋友啊~ 多謝捧場!
好開心愈來愈多新相識出現了。

Hana 姐:

抱抱啊! 連妳也來了! 謝謝!
好掛住妳呢!

FlyingMinx 說...

你就好啦!我幾時先有粉絲呢.........:P

揚眉女子 說...

我咪係囉! 而且經我力SELL 之後, 已經有三十幾個人訂左你個博喇, 好過我個時既成績!!

FlyingMinx 說...

嘩!真唔真呀?!點解你知我唔知呢!唔.....真係要再請你食飯呀........

揚眉女子 說...

真呀, 最新消息: 订阅者:35位

下次教你點睇吖!!