2008年9月19日星期五

禮物週

這星期,我決定叫作禮物週。


第一份收到的禮物,是Selina 小姐的小兔兔。我收到時,下屬還走來八卦,問我為甚麼有禮物收,我說,因為我可愛囉!好似兔仔咁。好嘔心。於是,他也頓時語塞,無言走開了。
看到牠撓腳嗎?我特意擺的鋪士。我會把牠放在桌邊,陪我寫博。


第二份,是SUET 小姐遠從澳洲捎來的BEAMS 小錢包,好美。
下屬從接待處拿著大大個的郵包回來,看我拆開後,大驚:「又有?!仲要係澳洲?!」


第三份,是MINX 小姐從英國帶回來的便條夾。我要在這裡宣傳一下,她是位空姐啊!空姐喎!還不快去看看她的博?保證有料到。
OK,這次,下屬大概已經習以為常,放下便回位置上。不甘心的我,立即撩他說:「我個朋友仔寄嚟架!佢做空姐架!仲要識做晚裝架!係咪好勁呢?佢本來仲想喺英國寄俾我㖭呀!」我還要一副好得戚的樣子。於是,下屬問:「英國寄又點?」「威囉!成間公司得我收過英國寄嚟嘅件喎!」這句是真的,因為我們從來沒有英國的客人。不過呢,這麼造作的答案,卻換來下屬的白眼。

這星期,我好快樂,謝謝妳們。但願妳們認識我,也感到快樂。

13 則留言:

suet 說...

嘻嘻
你中意就好啦。

應該比較適合你的style吧?
我d字係未寫得好樣衰呢?>"<

揚眉女子 說...

我好中意呀, 唔捨得用呀!! 連我下屬都話靚! 下次我又寄個銀包仔比妳吖!

唔會呀! 下次妳寫字吖, 親切D 架!!! 係呢, 妳收到我份件未??

匿名 說...

撓腳甫士..cutie : D

你睇佢個樣好似好招積咁,好似想吹口哨...

suet 說...

之前寫咗張生日卡俾媽咪,俾人話我d字好核突。哈哈...anyway 你快d用啦,唔好擺係度,個錢包仔會唔開心嘎!

suet 說...

漏咗答你,哈哈,未收到啊...唔通俾custom截住
咗... >"<
下個禮拜點都收到嘎啦 哈哈

匿名 說...

兔仔係我既身份, 又一樣野似潻.......

揚眉女子 說...

selina,

我最中意整埋D 鋪士一睇就想打, 呢個都幾抵死, 幾好笑!

SUET,

放心啦, 我會用架! 希望可以用到妳出年返香港, 咁我拎埋出黎同妳食飯丫?
如果下星期仲未收到, 妳話我知呀!

R 小姐,

唔係下話, 妳自封兔仔? 有D 嘔...

匿名 說...

R小姐
有幾嘔呀?你都得~~~~~:P

揚眉女子 說...

所以我都覺得好嘔.

依家仲加埋妳, 更嘔啦.

FlyingMinx 說...

哈哈.....好hard sell呀!唔怪得這兩天多了人看我個blog啦.....唔..等我再寄多D野俾你先, 仲要係由英國寄...
唔記得話你知,我得左啦,Supervisor啦!!不枉我剪了個核凸頭....呀!你星期四lunch time有時間一起吃lunch嗎?

揚眉女子 說...

太好喇!!!! 恭喜晒!!!!!!!!!!!!!!!

星期4 唔得呀, 因為要開會呀, 星期5 呢? 除左星期4, 我邊都得.

好登妳開心呀!!!

FlyingMinx 說...

多謝你呀!不過星期五唔得呀,可能要等我下班機回來, 我星期日又飛星期四晚才返....不如下星期五吧!你話呢?

揚眉女子 說...

無問題!! 下星期5 見~