2008年9月14日星期日

童話婚禮

昨天和相聚吃飯,聽到她說到她的友的慘痛經歷。她的友的上司兼老友結婚了,於是要勞動全世界不眠不休地為她準備一個她心目中的童話婚禮。

席間,翠強調了好次幾「童話婚禮」,我便一直聽一直皺眉搖頭。為甚麼要所有人為妳和妳的丈夫兩個人的事,而付出那麼多?除了「自私」兩個字的評語外,我實在想不到更貼切的形容語,當然粗口除外。

我好怕好怕遇著這樣的朋友,而事實上,再了不起再驚天動地,這個只是她一個人一廂情願的想法而已。我不覺得席上會有多少人真心細心欣賞到這個所謂「童話婚禮」,更多的,只是計較菜式有幾難吃打量酒樓有幾簡陋批評婚紗照有幾造作。別傻了,問心那句吧,我這樣挑剔人家時,人家也絕對會這樣挑剔我。

結婚只是人生的一個過程、一個階段,而不是一個目的或手段。充其量也只能視之為一個轉捩點,但不該是一個目標。只有還未學精的人才會幻想婚姻會是童話般美好,就算妳會,OK,也悉隨尊便吧,但請不要強行把身邊的人也拉上船。要結婚的女人,當晚,只有妳一個。

想現實一點,當若干年後某一方有外遇或離婚時,還會不會懷緬這個童話婚禮?

8 則留言:

FlyingMinx 說...

好同意你呀!邊有咁鬼多人替你開心咩......收到張帖,要俾人情,個個都有說話呀!
我就覺得結婚只需要最親的親友就夠了!!!不想有三姑六婆參與,被迫當上紙板人任影......我一定會變火爆仔呀!

揚眉女子 說...

係囉!! 真係聽到呢D 人都火滾, 仲要駛呢個駛嗰個幫佢攪婚禮. 我心諗, 佢都傻傻地, 我結婚都無咁落力啦, 何況依家係佢結婚.

好唔明點解有人咁都做得出.

FlyingMinx 說...

好彩我個款惡,無什麼人會點我做野.......哈.......

匿名 說...

香港既婚禮頗煩,又酒席、又婚妙照,近年仲越攪越豪。苦了新人,亦苦了身邊人。

我想講,其實有時親戚都唔見得好close

但大圍咁攪,自己唔攪好像有點兀突。

最好的成婚儀式﹕搵間小教堂,行完禮,叫些到會,弄些小食,大家圍埋傾下計、食下野,就ok,唔需要人地俾人情,亦唔駛夜晚有另場"豪宴"(又貴又唔好食又悶又阻住第二朝返工)。如果朋友有心送小禮物,就在網上整個wish list ,請他們夾份送些小家電/傢俬便可。

自問自己唔係"公主",唔奢望有個童話式婚姻。

揚眉女子 說...

minx,

我諗我都係, 所以都好彩!

selina,

其實我都無打算會擺, 結婚啫, 無需要勞師動眾. 攞苦黎辛, 仲要吃力不討好.


係呢, 妳收到未呀?

匿名 說...

收到,亦已寄了給你。

Carrie 說...

我心目中都有一個童話婚禮,就是和我最愛的人結婚lor~

對於自己的婚禮,我和另一半都想到一些「花臣」,不過都盡量不想麻煩朋友啦。

揚眉女子 說...

selina,

謝謝!

Carrie,

認同. 有主意都不能打擾到人, 要不就找wedding planer.