2008年9月28日星期日

我看,只穿喜歡的

只穿喜歡的

曾經也有一股衝動把(我覺得)漂亮的衣服拍下再放上來,但一來因為懶惰,二來也擔心終有一天在尖沙咀街頭被人點相,那就不好啦,所以最終也沒成事。

但,於別人的網誌裡,看到不同面孔的衣著打扮,都是令人感到開心愉快的。我在想,原來,並不多人響應zz 的呼籲,有點失望。看來是忠實讀者之一的我,也許要出手了,可能某天大家會看到我的照片。

而,你們又支持咗未?

6 則留言:

匿名 說...

哈、哈、哈,我都諗過投相去佢個網,但自己姿色有限,又(未至於大膽到)唔遮樣,所以應該唔會入圍~

但,我想講,zz 的衫好有taste(可能因為件件名牌掛,但,又不盡然,係襯得好睇 : ),同埋睇得出佢好slim ),連帶佢揀選登出來的讀者,個個都有型有款,靚仔靚女(well, 可能篩過,好的先登)。

總之,我好enjoy 看佢呢個欄目。

揚眉女子 說...

咁我諗我都要係張相度做下手腳整瘦D 先...

匿名 說...

下..其實唔駛既。但身型偏瘦些,著衫確係(容易)好睇些。有時在中環返工,見到一些背影很正的女士,即臀部小小/腿很修長,會想﹕唔,應是條褲cutting夠靚,但後尾諗,如果本身沒有那種身型,都著唔出那種效果。

講起衫,我有一條連身紫色裙,都幾鍾意 :)


zz: 你會唔會都睇呢個博,你睇,幾多人係你既fans!

揚眉女子 說...

我都有好多連身裙, 搵日send 比zz 先...

我諗佢應該冇睇, 不過如果我真係send 比佢睇, 我會連埋條link!!

匿名 說...

咁你快些 :)

佢個博最唔好,係唔可以留comments

但,相信有佢原因。

有時想,有讀者寫電郵給她,好的不好的,都全屬我一人

諗落,都幾正

揚眉女子 說...

可以SEND EMAIL 比佢呀, 我都有SEND 過, 佢會回架.