2008年9月7日星期日

三千煩惱絲


長曲髮的我,從未染過髮,所以髮色依然是烏黑的。

我喜歡曲髮,但總覺得那是好得閒的人的玩意。不是嗎?每天都要花時間弄頭髮,少說都要五分鐘吧?要知道我連護膚吃飯睡覺都分秒必爭的,那裡來美國時間打理頭髮?夏天還好,冬天我需要好多的五分鐘來冬眠。這陣子,好幾次差點狠下心去做負離子,我想快了,應該在不久的將來吧。

其實呢,我最想是狠狠地剪掉一大把頭髮,洗完頭不消十五分鐘便乾透的快感,久違了。

13 則留言:

匿名 說...

我喜歡短髮,不用煩,五指梳搞掂,出門。

揚眉女子 說...

其實我都想, 所以拍低剪髮/直髮前既最後一張曲髮照...

ah-yun 說...

啊﹐我也是曲髮﹐(不過是大波卷﹐) 我覺得好易打理。因為我唔理佢。(我諗﹐搽D野會好D﹐我懶。)

匿名 說...

自從舊年剪了短頭髮後,我就返唔到轉頭

或者可能一段段過渡期罷...但我頭髮好厚,亦甩得多,滿地頭髮被人話,好煩厭

你個樣有少少古典味..或者可以拉直剪個短髮(above shoulder)

好多口添 :)

Hana 說...

好漂亮吖(人和髮皆是)

揚眉女子 說...

yun,

呢排我都無理佢, 夾起就算. 不過又覺得電鬈左唔SHOW 出黎又好唔抵. 所以都係打算拉返直, 呢排無乜耐性.

selina,

我又係一日甩到黑, 每日都甩一百幾十條, 依家曲髮仲好少少, 因為我從來都唔梳. 如果拉返直都幾係野, 每次梳頭甩髮仲犀利過我隻貓.

古典味呀, 係呀, 個個都係咁講, 我諗我應該生於六十年代會好D.

HANA,

假象! 我D 頭髮已經打晒結, 梳唔到, 不過好彩夠黑先暪到人.

FlyingMinx 說...

呢張相仲靚女....這麼直的鼻應該有老公福享........BTW,我好慘呀!為左interview我要剪短把頭髮呀! 因為我有太多baby hair唔整齊呀.....!!.....人家想留長等電髮....唉........!!!!

Morca 說...

我都係曲髮,天生如是.

揚眉女子 說...

minx,

咁可憐? 剪左好多呀???
係呢, 面試咩情況???

MORCA,

天生曲髮!! 太好喇, 慳返電髮錢.

FlyingMinx 說...

一直我也喜歡每半年就變髮型, 由爆炸頭突然變dead straight再變超短,再留長再電髮......不過又要剪bob頭了........唉.....!!
關於interview仲有十二日..........

揚眉女子 說...

bob 頭好玩喎! 好想睇下!!!!
不過我唔bob 得, 我剪過齊陰已經想死, 每日照鏡都想嘔...

FlyingMinx 說...

嚴格來說是老土的one length......

揚眉女子 說...

依家古老當時興架!!!