2009年9月21日星期一

真模


真人模特兒,恕我見識少,聽就聽得多,但真正見到,倒是頭一次。

話說上星期在大陸,行行吓商場,聊得興高采烈之際,忽然感應到身邊有個人影閃動。第一下意識到,是櫥窗內的公仔喎!當下嚇了一跳,立即別過面不敢深究。心想,仆X 喇,日光日白咁邪?!

彈開幾丈遠後,才戰戰兢兢探回頭。哦,頂你吖,原來是兩個真人模特兒。嚇得我……!!

後來,我便像大鄉里一樣,借故來回走了幾趟,想看真一點。經我實地考察後,發現兩位真人模特兒好不濟!十來廿秒便做個小動作,例如扯衫呀/抓癢呀/搔頭呀,諸如此類。好不專業。

再後來,結果我在同一個電梯口兜了四個圈後,膽粗粗拍下這張照片之後速逃。

8 則留言:

uncleray 說...

不明白為什麼要用真模。是製造就業嗎?

揚眉女子 說...

製唔製造到就業就唔知, 不過嘈音就製造左好多出黎 (例如我既啦!).

新鮮人 說...

卓頭嘢啦!
唔知真係嚇親架!
哈哈哈~~~

揚眉女子 說...

仲要係大陸!!
簡直嚇L 死.

匿名 說...

揚小姐 有冇嚇親呀?

揚眉女子 說...

嚇到爆粗...

匿名 說...

早晨 揚小姐,
哈哈 人同雞都 嚇到爆粗...
妳真好可愛

揚眉女子 說...

哈哈, 咩呀, 雞駭人好多!!!