2008年8月6日星期三

貴人出門招風雨?

昨天和舊同學聊天,又說起去旅行的話題。有一句沒一句地提議,竟然(幾乎)成事。

她說,不如去張家界啦。我說,好呀。她又說,都係唔好,不如去越南吖。我說,又好啫,不過依家可能貴喎。她說,不會呀,返廣州參加大陸團囉!

吓?!心裡有十萬個驚訝。我問,幾錢呀?她說,好平架,一千蚊。吓?!!我問,飛機呀?她說,坐車呀,不過好快咋,廣西下面就到。

吓?!!!

後來說著說著,又覺得無問題呀,買重保險咪得囉!

相約今天去做簽證,下星期一便可以取回,之後星期二上廣州,星期三一早起行出發。好完美呀!

今天一早醒來,看到高掛八號風球,大鑊了。九點收到她的來電,急問,點算呀?我說,咁聽日去囉。她說,好抆喎,星期二先攞到喎。我說,咁星期二朝早攞證,夜晚上廣州咪啱囉。她說,不過咁抆,唔知到時有無團喎。我說,無團咪自己去囉!

吓?!她好驚,問,咁堅?!妳唔驚呀?越南喎!!我說,唔驚呀。再心想,我買重保險吖嘛!

唉,不過呢,好大可能最後都是去不成。阿門。

2 則留言:

匿名 說...

going to vietnam doesn't need a visa ah?

揚眉女子 說...

要呀, 簽證要300!!