2008年8月4日星期一

新寵


我的 NOKIA 5610 XpressMusic。

開始覺得好大鑊,又買手提電腦又買電話又去旅行。求神拜佛電器不要壞BB 們不要生病份工安安定定。

5 則留言:

匿名 說...

no worries, haha...

why didn't u use 免息分期?

揚眉女子 說...

我本來都想, 不過原來免息分期係計正價, 即係貴百幾蚊, 咁就算囉.

我依家直情諗, 不如我免息分期借錢去旅行...

匿名 說...

haha, good idea wor...

where do u wanna go? my top priorities are bangkok/koh samui and taiwan...

匿名 說...

我現在用薄如蟬翼那一部,
同一系列,但不同型號,
而且是黑紅色的.

個人對諾基亞的手機有情意結,
因為不論粗心大意的我
把它跌了,踢了,飛了多少次,
也頂多添了幾條刮痕.
換作其他品牌,早已報銷了.
這款質地用料好像比較弱,
但也挺結實的.

揚眉女子 說...

V,

台灣你想去邊? 有冇興趣去台南/高雄/墅丁?

k,

我第一次用nokia, 就係聽聞好襟用我先買. 我個SE 用左2 年就壞左喇.