2008年8月29日星期五

VERY SEXY 的唇彩


這個VERY SEXY 的唇彩,是好靚女的Elizza送我的。

今天吃完午飯回來公司,下屬拿了包郵件給我。一看,該是私人信件。好貪心的我即刻想,是那個好好心地的朋友仔送禮物給我呢?好興奮。一打開,原來是人又靚心地又好身材又勁的Elizza 喎!於是我立即舉起來好得戚地大喊:「睇吓!有人送禮物俾我呀!」各同事都不抵我耀武揚威的行為,噓聲不絕。

不過我好自豪喎!VERY SEXY 的唇彩喎,啱晒我!

2 則留言:

匿名 說...

i think i saw it somewhere...

victoria's secrets?

u are not just sexy, u are very hot!!

揚眉女子 說...

係呀!!!!!! 好醒呀妳!!!!!!!!!!