2010年7月25日星期日

我無咗條盲腸呀!

是咁的。

上上星期五下班時開始肚痛,原以為腸胃炎,於是收工拿拿臨回家看醫生,開了點藥,返家一直睡。勉強撐到九點,小腹右方愈來愈痛,才意識到可能係盲腸炎喎!

盲腸炎是會痛到阿媽都唔認得的,我連站起的力能都沒有了。媽媽說,不如叫白車啦!吓,咁柒?本想拒絕,但我連落樓截的士的本事都無,咁就俾白車載咗去急症室了。

等到十一點,終於睇醫生了。醫生按一按我的肚,我說好痛呀!他便叫我入院,明天做手術。就係咁,胡里胡塗留醫吊了一晚鹽水。護士告訴我,嘩都唔知咩事入咗廿幾個都係盲腸炎嘅!

翌日中午,姑娘跑來催我要做手術喇!我好快地被推入手術室,全身麻醉,句半鐘後醒來,痛到我想死!於是我喊護士來,打了一支止痛針,不行,再打多支,還是不行,直至打第三支才稍好一點。

被推回病房,護士打開我的被子一看,不得了,傷口滲得很嚴重。於是叫了當值醫生來,在我的肚上鑑生多縫三針。看到肚皮一條長長的破口,我問姑娘,打了多少顆釘?姑娘幫我數一數,足足十八顆釘,外加後補的三針。

我問醫生點解咁長嘅?他只是說開大咗。好明顯,我被無辜辜地開大咗,而且是大咗好多。

整整吊了兩天鹽水和抗生素,我只能呼吸和不停打止痛針。我的傷口一直在痛,偶然滲血,睡醒的時候都很難熬,直至第三天醫生迫我下床,說一定要坐吓行吓。第四天,出院。

轉眼手術後的第七天,回去拆線,同樣觸目驚心。由於傷口太大,拆線時護士好像十分猶疑拆不拆好的樣子,然而最終勉強拆了。今天是拆線後第二天,仍然有滲血的情況,還不能濕水,護士說過兩天再回來洗傷口。

就係咁,無咗條盲腸,多咗條百足虫。

18 則留言:

Sputnik 說...

就咁睇都戥你痛…
保重啊呀~

blog 說...

oh take care ms.roxyer! maybe seek private hospital next time if you encounter this kind of matters, the insurance should cover the cost ma~ my mum had surgery in private hosp and she tell me the thread will melt and the scar will be less. take care anyway! good luck in life :)

匿名 說...

好痛....
咁大個先來盲腸炎....
聽到都好痛!!(

好慘....
多咗條咁長嘅蚯蚓...
政府醫院乎??

(同情中....)北

carol 說...

唔怪得你唔online啦!!!
你要好好休息啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cooking Meow 說...

OMG..
好少可見到你打到咁白話..

我表姐試過盲腸炎, 又係好似你咁俾人話係腸胃炎。
跟住半夜叫白車去到醫院,好在醫生醒見即刻推佢上樓做手術。
成條腸都係膿lor, 佢之後留左成個幾禮拜醫院先走得, 中間不停發燒呀, 幾恐怖呀~

揚眉女子 說...

Sputnik ,

真痛, 堅痛, 我諗個傷口同開刀生仔咁上下.

CHU,

我有諗過去私家, 不過咁趕, 又諗住呢D 小手術應該OK, 點知乃晒野.

北,

到依家都仲有滲血... 係政府醫院, 我貪懶囉! 條蚯蚓有五寸長架!!

carol,

我痛到無氣講野, 係醫院又悶又辛苦, 真係渡日如年.

Cooking Meow,

因為我真係好X 痛! 好彩我無發炎, 唔係就好大獲!

悟樂 說...

淨係睇到妳寫已經覺得好痛了.....

Cooking Meow 說...

無啦啦多左條蟲係個肚到.. 好慘 ><

其實可唔可以用微創嫁?

我一路睇一路幫你加返0的X落去 XDDD

揚眉女子 說...

悟樂,

我到依家仲痛緊!

meow,
可以架!不過唔知點解開左刀...

Hana 說...

十級慘!
(心都慽埋)

留低哂啲單據,同職員講咩都靜雞雞錄低佢,等好告佢哋疏忽、失當。

祝快啲好返。

條疤或者遲啲紋條蛇/薰衣草...遮咗佢。

匿名 說...

OMG! You poor little thing....

No wonder I don't see you online these days...Take care girl~!!!!

揚眉女子 說...

Hana,

紋身--> 又要痛多次?!

CAT,

係呀, 不過我仲要係屋企做野!

匿名 說...

若真得介意那條疤痕,可以等傷口好了以後去激光或者磨皮(!!聽落好痛)整淡佢嘎~

痛成咁都係屋企做嘢,好明顯Employee of the Year 要nominated妳啦~ XD

揚眉女子 說...

我反而想唔做...

Cafe' Monster 說...

祝 早日康復, 身體健康.

Unknown 說...

hi dear, r u ok now?
去 medical council 告佢
冇可能咁長哦 ~~
休息多的 先返工啦
take good care of yrself !
Bless You ~

Albert Jiang 說...

看起來好嚴重的樣子,爲什麽會有釘??

揚眉女子 說...

good,

佢話有其他器官遮住左wo!

aj,

釘其實好似線的作用,簡單而言一顆釘等如一針,即是我有廿—針