2009年2月25日星期三

俊男大狀

天下間還有更難頂的事嗎?我的那位大律師,自稱「俊男大狀」不特只,還強迫我叫他「陳大狀」,還洗腦式地提我把他在我電話的名字改成「陳大律師」。

鑽石王老五 says:
有美女想爭相認識這位俊男大狀嗎?

V says:
你話我(美女)呀?


鑽石王老五 says:
還有其他嗎?


V says:
女就有, 美女就無.

註:「鑽石王老五」是他的MSN 稱呼。我實在不敢把我的博發給他看,萬一他更囂咪死。

10 則留言:

匿名 說...

Oh,「塵大狀」is so cute in a funny way. :) 可能「塵大狀」已經是博一個忠實讀者? Who knows?

Next time get 鑽石先生 to send some flowers if he asked if you want some!

揚眉女子 說...

「塵大狀」--> I am sure he is not a reader here. Because if he sees he is called 「塵大狀」, he must complain to me now!

匿名 說...

鑽石王老五 <<<<<<< 我想嘔
任何一個腦筋正常的女仔都會頂唔順

揚眉女子 說...

我都係咁諗. 不過又無可否認, 世上有好多腦筋唔正常的女仔.

我相信去老蘭蒲一轉, 應該有十個八個港女主動獻身.

匿名 說...

妖,縱壞曬D賤男
最醒係你,呢種男人最好要黎做朋友請食飯吹水提供免費法律咨詢同埋互串

揚眉女子 說...

哈哈哈, 依家佢單身就得閒同我hea 咋! 一有女又會失蹤!

匿名 說...

唔想偷食gei就唔係男人啦
分別只係,有D會做有D唔會,所以佢有女gei話你就著絲襪
我唔信佢唔落嗒

揚眉女子 說...

咁我都信如果我著絲襪約佢佢一定出, 不過咁咪即係縱壞曬D賤男? 而且我極之唔想係佢面上貼金囉.

匿名 說...

嗱嗱嗱,要傷一個男人gei自尊最好就希flirt完佢然後唔比佢嗒
所以你要造福女人亞!

揚眉女子 說...

我驚我未完成就頂唔順離場呀!