2009年2月10日星期二

瘟瘟燉燉的我看麟伯演唱會


昨天得返半條人命之下,堅持要去看「左麟右李」。喂,買咗飛死人都去睇啦,雖然只係一舊水,仲要是最後一行。


這就是最後一行的觀賞效果,無加後期製作。同行者好串地說,依家嚟唔係睇演唱會,係聽演唱會囉。頂吖買到飛我已經覺得自己好勁了,而且一個價錢睇兩個明星,仲想點?


不過呢,我要先申報利益,我不是克勤更不是麟伯的粉絲。我純粹真是貪大件夾抵食,如果睇關心妍都要一百,我真係搵唔到理由不仆倒去買「左麟右李」。


咳咳,之不過我想說,雖然我發聲有點困難,但仍然忍不住講了全場粗口。麟伯真的好hea 囉,唱克勤的歌時,走音又甩咀兼慢半拍,明顯發台瘟。跳舞那部份更慘無人道,成隻肥蟹似的,他一路跳我一路在爆粗,還要強迫同行者盯著他的舞姿,我想我是全場唯一反麟伯的聽眾。步出紅館時,也有害怕過被人點相。

他們的歌,我只懂一半吧,有新有舊。但問心那句,一百蚊,我去加洲紅唱麟伯的歌更划算。

8 則留言:

Betty 說...

某日我去香港艺术中心, 有两嗰十几岁的靓妹讲"左倫右李"演唱会, 佢地话: 「下? 又来, 真系顶佢地唔顺!」

揚眉女子 說...

你都講的岩架, 不過係我貪小便宜囉!

Unknown 說...

算把啦...香港係無歌手 只有藝人
乜叫樂理 乜叫Pitch,Rpm ....哎

揚眉女子 說...

咁你又有你既道理!

Betty 說...

classic, Jazz , 我都唔识听, 惟有慢慢去接触, 尝试扩大兴趣范围咯.

匿名 說...

Ha ha, "貪小便宜" never quite work out. :)

As a fan of 麟 and 李, their songs (on CDs) sound the same and nice. Got me to think of Elvis singing in Vegas in his older days to make some coins. Well, it is a business and some people enjoy these shows.

匿名 說...

Wa....your description about their performance disappointed me a big time.....

No passion anymore la..these singers....

揚眉女子 說...

加燦,

yes, for their fan, yes. But not me, poor.

catstyle,

you will never want to buy their CD anymore!