2009年2月9日星期一

乃了嘢的一天

昨天開始,喉嚨像火燒一樣痛,連嚥水口都痛。後來到晚上,鼻水不停地流,愈流愈黏稠,連帶鼻咽都腫起來。鼻子塞得密不透風,睡得快要窒息似的。上班時,第一次在車上睡著了,幾乎連下車的站都錯過。

包雲吞包到皮都快被磨破了,鼻子被擰得長期泛紅,好難頂。一早回來,下屬問,尋晚蒲天光呀?我說,你點知架?我的意思是,一夜無眠,真的會殘得那麼明顯?好傷心。由於整個上午都在釣魚的關係,我去調了杯特濃的咖啡來提提神,果然有料到,醒神的同時,也意味乃了嘢。

喝下一杯乃了嘢但未發作的咖啡,確實精神一振,但情況就像吃鴉片,吃下的一刻鬼打咁精神,但過後便知味道。後來午飯時,忽然想到很久都沒飲過氣水了,於是點了一罐可樂。唉,乃上加乃。現在的我乃成怎樣,實在非筆墨所能形容。

12 則留言:

Cafe' Monster 說...

早日康復.

揚眉女子 說...

十分感謝!

匿名 說...

Get well soon. Seems like there are bad bugs floating around the blogosphere as I read another blogger is sick as well. And my throat was killing me last week (seems ok now).

CM 說...

乃野的你,不要惹埋人地啊~ 快d帶口罩~
Take care!

Betty 說...

大病只中喝coffee 和汽水... 哎...好像我昨天见的那位朋友一样.

这样会搞到嗰病好难好架, 要真系忍一忍啦.

說...

u must recover soon for our date on wed!!!!!

揚眉女子 說...

加燦,

You take care too...

Fiona,

哈哈, 我好黑心呀, 我勁想惹比同事們!

小瓶子,

我完全係忘記左自己病呢件事, 所以中招啦.

翠,

應該好快好, 無問題既!

Mic 說...

老細,呢啲天時一定係着少咗衫冷親啦。

Sick Leave is a must.

匿名 說...

你知乜叫「乃了o野」嗎?

以前去滾的人有了梅毒,就這樣叫了;現在,大概是有了Aids吧。

?!你?!好驚!

我知我知,我唔開化囉。不過,你係好女仔嘛。唉。

匿名 說...

Rest more~ take care ar~~!!

揚眉女子 說...

匿名,

有需要執著於用字嗎? 你知我知天知你知我咩意思咪得囉.
而且要正式黎講, 呢句根本唔係中文, 係廣州話.

CAT,

今日好好多!

揚眉女子 說...

Mic,

唔係呀, 係比同事惹到架.