2008年7月11日星期五

病,但不可以倒

好慘,就在四點多的時候,在開會,忽然天旋地轉,好睏。我在想,點解會咁呢?因為個會議太悶了吧?勉強撐起眼皮扮留心,以為出了會場便會好。點知,又暈又冷,我知道自己生病了。星期五,最忙的日子,工廠打來,我瘟瘟燉燉地回應著,一點都聽不入耳,於是我問:「Ur 唔Ur 架?我好暈,聽唔明你講嘢。」

啪了粒必理痛,仲死,忽冷忽熱。

10 則留言:

匿名 說...

病就請假休息一下,睡多一點,不要忙壞自己,始終身體比事務重要,保重啊。

揚眉女子 說...

多謝關心, 聽日會訓覺好既!

FlyingMinx 說...

保重啦!

FlyingMinx 說...

保重啦!

Hana 說...

take care

揚眉女子 說...

flyingminx,

多謝! 尋晚發燒, 不過懶無去睇醫生, 訓覺個時個身熱到滾水咁, 心諗今次死喇, 聽朝一定暈都似.

好彩今朝又無事喎, 仲精神過平時.

HANA,

稀客呀! 歡迎光臨, 我一路有追妳個博! 我中意妳影隻手個篇.

Hana 說...

稀咩客啊!
我日日有來睇你架,不過冇留言遮。*.^

揚眉女子 說...

!!!!! 嘩, 受寵若驚!!

Morca 說...

有病...
緊係要睇醫生...

揚眉女子 說...

我都知呀, 不過怕食藥...